خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی

بانوان ایثارگر استان آذربایجان غربی تجلیل می شوند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، بانوان ایثارگر استان آذربایجان غربی تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۸۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شهلا تاجفر در جلسه کمیته زنان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بانوان را یکی از عناصر مهم در اجتماع برشمرد و اظهار داشت: بانوان به عنوان یکی از مهم‌ترین عنصرهای اجتماعی درطول هشت سال دفاع مقدس با عناوین متعدد چون فعالیت‌های امدادی و پرستاری برای سرفرازی ایران اسلامی فعالیت کردند.

وی با تاکید بر اهمیت آگاه‌سازی نسل جوان نسبت به هویت و تاریخ ایران اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس افزود: لازم است که ارزش‌های دوران دفاع مقدس و نظام اسلامی به نسل‌های آینده که آینده سازان کشور هستند منتقل کرد.

تاجفر تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش در زمینه انتقال ارزش‌ها به نسل جدید نقش بسیار تاثیرگذاری دارد بنابراین باید به کودکان، نوجوانان و جوانان آموزش‌های لازم در زمینه نظام، دین و انقلاب اسلامی را داده و آنها را در زمینه حفظ و آینده سازی کشور ترغیب کند.

وی با اشاره به نا‌م‌گذاری روزشمار هفته دفاع مقدس گفت: اقتدار، صلابت و نیروهای مصلح عنوان نخستین روز از هفته دفاع مقدس که مصادف با 31 شهریور ماه بوده، شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان دومین روز، معنویت، وحدت ملی، خانواده و سلامت سومین روز، دانش‌پژوهان، نخبگان و هنرمندان چهارمین روز، اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی مردمی، اصناف و آمادگی دفاعی پنجمین روز، بصریت‌افزایی، بیداری اسلامی، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی ششمین روز و فرماندهان، مسئولان، حماسه‌آفرینان و ولایت‌مدارن عنوان آخرین روز از هفته دفاع مقدس است.

تاجفر اظهار داشت: تجلیل از بانوان ایثارگر، رزمنده و شهیده، تجلیل از سربازان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و آزادگان از برنامه‌های کمیته زنان و خانواده در آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم مشارکت سمن‌ها در فعالیت‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های مختلف لازم است از سمن‌‌هایی که توانایی مشارکت در برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس را دارند دعوت به همکاری شود.

ارسال نظرات