خبرهای داغ:
با حضور فرماندهان، مدیران عقیدتی و نظارت، مسئولین فرهنگی و اجتماعی و مدیران فضای مجازی حوزه های مقاومت سپاه ماکوکارگاه آموزشی تایید محتوا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۷۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو هدف از اجرای کارگاه را آشنایی بیشتر با هدف و اصول اجرای صحیح برنامه های فرهنگی درسطح سپاه وبسیج خواند.

حجت الاسلام قلی نژاد با عنوان اینکه تایید محتوا به معنای نظارت دقیق برمحتوای کلیه اجرائیات بوده افزود: رعایت موارد لازم الرعایه تایید محتوا منجر به سلامت محتوایی فعالیتها واقدامات فرهنگی وتبلیغی در سپاه و بسیج بوده و سبب کاهش اشتباهات در کلیه برنامه های فرهنگی وتبلیغی خواهد شد.

در ادامه این کارگاه قلی نژاد به عنوان کارشناس تأیید محتوا با ارائه پرده نگار(پاورپوینت) به تشریح مشکلاتی که خواسته یا ناخواسته در محتویات فرهنگی نشر و چاپ شده و همچنین اصول لازم الرعایه محصولات وفعالیتهای فرهنگی بسیج پرداخته وهمکاری ومساعدت حوزه ها وپایگاهها را در این موضوع خواستار شد .

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکیدکرد:

براساس فرمایشات مقام معظم رهبری نظارت و بررسی محتوایی محصولات فرهنگی و تایید سخنرانان و مداحان و مجریان دعوت شونده در مراسمات سپاه و بسیج یکی از وظایف مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مراکز سپاه میباشد.

گفتنی است در پایان کارگاه از مباحث مطرح شده ازبسیجیان شرکت کننده آزمون به عمل آمده وبه 3نفر از شرکت کنندگان برگزیده به قید قرعه جوائزی اهدا ء گردید.

ارسال نظرات