خبرهای داغ:
در راستاي تجديد بيعت با شهداي 8سال دفاع مقدس و ترويج فرهنگ شهادت و ايثارگري اولين كاروان راهيان نور شهرستان خوي با بدرقه مسئولين به مناطق عملياتي اروميه اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۷۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوي در آيين بدرقه زائران كوي عشق و فداكاري گفت: مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در برهه ای از دوران دفاع مقدس مورد حمله وحشيانه رژيم بعثي عراق قرار گرفته بود و خون هاي زيادي به پاس دفاع از ارزشهاي اسلام و انقلاب ريخته شده لذا تمامی این مناطق زیارتگاه عاشقان است که باید قدر و ارزش های معنوی یاد شده را در حد کمال دانست و ارج نهاد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو با تاکید بر اینکه راهیان نور یکی از عملیات‌های فرهنگی سپاه در طول سال است، اظهار داشت: این برنامه اثرگذارترین اقدام فرهنگی برای نسل جدید جامعه اسلامی است که این قشر را با آرمان‌های امام و شهدا آشنا می‌کند.

وي افزود:فرزندان دهه‌های 70، 80 و 90، هشت سال دفاع مقدس را به یاد ندارند و این اعزام به مناطق عملیاتی زمینه‌ و جریان فکری ایثار و شهادت را در ذهن آنان تداعی و ماندگار خواهد ساخت.

مسئول اردويي سپاه خوي نيز با آرزوي سفر بي خطر و توام با ارتقاي معلومات 8سال دفاع مقدس از ايثارگري و فداكاري رزمندگان گفت:زائران با حضور در این مناطق ضمن آشنایی با مناطق عملیاتی در انتقال این فرهنگ پس از بازگشت تاثیرگذار خواهند بود و به نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بین خانواده و جامعه به صورت چهره به چهره خواهند پرداخت.

سرهنگ 2پاسدار موسي جعفرزاده اظهار داشت:آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور مناطق عملياتي است ضمن اينكه زائران يادمانهاي شهداي گمنام،14شهيد بند ،حكي را زيارت نموده و در رزمايش شبانه نيز حضور خواهند داشت.

وي خاطر نشان كرد: در اين سفر معنوي اکیپ کامل پزشکی و تعدادی از رزمندگان و پيشكسوتان،روحاني و راوي نيز حضور دارند.

ارسال نظرات