به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و روز محیط بان، 28 مرداد ماه از محیط بانان نمونه کشور در مشهد مقدس تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۷۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن تبریک دهه کرامت گفت: به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و روز محیط بان، 28 مرداد ماه از محیط بانان نمونه کشور در مشهد مقدس تجلیل خواهد شد.

سید رضا موسوی افزود: غلامرضا عباسی به عنوان محیط بان نمونه استان زنجان در جمع محیط بانان نمونه کشور حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری غلامرضا عباسی به عنوان محیط بان نمونه استان زنجان برگزیده شده و در جمع محیط بانان نمونه کشور قرار دارد،اظهار داشت: مراسم تجلیل از محیط بانان نمونه سراسر کشور در مشهد مقدس با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

موسوی ادامه داد: محیط بانان ویترین سازمان حفاظت محیط زیست هستند و ما قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان هستیم و از تمامی محیط بانان استان زنجان نیز طی مراسمی در روز یکشنبه مورخ 24/5/95 در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به سختی کار محیط بانان گفت: شغل محیط بانی از سخت ترین شغل ها بوده و این عزیزان به صورت شبانه روزی در طول سال با تحمل سختی ها و مشقت های فراوان از مواهب طبیعی و حیات وحش کشور حفاظت می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان خاطر نشان ساخت: تاکنون 119 نفر از محیط بانان در حفاظت از طبیعت و حیات وحش به فیض شهادت نائل آمده اند که سه نفر از این عزیزان در سال جاری در استان های فارس و هرمزگان در ماه مبارک رمضان توسط شکارچیان بی ر رحم به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات