مراسم گرامیداشت سرباز تکاور شهید محمد کاظمی برگزار شد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سربازتکاور شهید محمد کاظم خیرابادی در بیت شهید باحضورخانواده شهداو جمعی از بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۴۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سربازتکاور شهید محمد کاظم خیرابادی در بیت شهید باحضورخانواده شهداو جمعی از بسیجیان برگزار شد.
 
در این دیدار حجت الاسلام بخشی با اشاره به یکی از حکمت های نهج البلاغه گفت: حضرت علی (ع) دریکی از حکمت های کتاب پر رمز و راز نهج البلاغه شرط اصلاح دوجهان را اصلاح رابطه با خدا و آباد کردن آخرت میداند که این دوامر موجب اصلاح رابطه با مردم توسط خدا و اباد کردن دنیایمان میباشد.
 
وی افزود: نکته ظریف این حکمت در بیان عکس رفتار برخی از ما انسانهاست، که فکر میکنیم با اصلاح دنیا آخرتمان اصلاح میشود وباید اول دوست و رفیقمان را راضی کنیم بعد خدارو که همین فساد و فحشا و بی بندو باری وکج خلقیهای مانتیجه این پندار اشتباه ماست در حالی که همه چیز از خداست برای خداست عاقبت به سوی خداست.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پس رضایت او را که همه ی مواردش در قرآن و کلام اهل البیت (ع) بیان شده است را اگر به دست آوریم همه چیزمان اصلاح و آباد است وحتی فقر و بی حرمتی ها و بی عفتی ها و فساد ما ریشه در خودمان دارد.
 
خبرنگار بسیجی: مشکی
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها