خبرهای داغ:
قهرمانی تیم کات استان سمنان در مسابقات کاراته کیوکوشین کاراته قهرمانی شمالشرق در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۰۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما قهرمانی شمالشرق کشور با شرکت حدود 200 کاراته کا از استان های سمنان، گلستان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی به میزبانی شاهرود در سالن مالک اشتر برگزار گردید.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، افضلی رئیس هیأت کاراته استان و جمعی از روسای هیأت های ورزشی شهرستان با تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط یگان موزیک تیپ 158 شهید کشاورزیان آغاز شد. محمد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و ورزشکاران استان های مجاور به قاره کوچک، برگزاری این مسابقات را در راستای شناسایی استعدادها ارزیابی کرد.

افضلی رئیس هیأت کاراته استان سمنان نیز در این مراسم المپیکی شدن رشته پرطرفدار کاراته را به جامعه ورزش بالاخص کاراته کاران کشور تبریک گفت و عنوان داشت با المپیکی شدن این رشته می بایست تلاش و انسجام خانواده کاراته بیش از پیش اتفاق بیافتد تا در نخستین حضور در المپیک 2020 توکیو جامعه کاراته پرفروغ ظاهر شود.

اجرای ورزش زورخانه ای نوجوانان باستانی کار شاهرود و تجلیل از جانباز سرافراز مدافع حرم بهرام سفیدیان که به تازگی در جبهه حلب سوریه از ناحیه چشم، دست و پا دچار ضایعه جسمی شده از جمله نکته های جالب توجه مراسم افتتاحیه بود.

در این مسابقات یکروزه که بر روی دو تاتمی پیگیری شد در پایان تیم کات استان سمنان با 13 طلا، 13 نقره و 21 برنز با اقتدار مقام اول مسابقات را در رده تیمی بدست آورد و خراسان رضوی: 4 طلا، 2 نقره، 4 برنز مقام دوم و گلستان: 4 طلا، مقام سوم را کسب کردند.

تیم های خراسان شمالی کاپ اخلاق و خراسان رضوی جام تکنیک و استان مازندران کاپ جنگندگی را در این مسابقات از آن خود کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها