خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی مسابقات انتخابی تیم ملی پهلوانی زورخانه ای به میزبانی شاهرود برگزار شد
کد خبر: ۸۷۲۵۷۰۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای میزبانی شاهرود جهت مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش زورخانه ای، جلسه ای به ریاست خرم معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، محمدی رییس اداره ورزش و جوانان ، سبزواری رئیس هیأت پهلوانی زورخانه ای استان و جمعی از مسئولین و نمایندگان ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

خرم معاون سیاسی امنیتی فرمانداری در سخنانی ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور مدعوین، بر اهمیت همکاری در برگزاری با شکوه این رویدارد مهم برای ارتقاء نام شهرستان در کشور تاکید و ادارات را به همکاری شایسته این مسابقات دعوت نمود.

محمدی رییس اداره ورزش و جوانان نیز عنوان کرد: امیدوار است همچون گذشته با همکاری همه دستگاه ها این مسابقات نیز به نحوه شایسته ای برگزار شود. در ادامه شرح وظایف و تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات اتخاذ گردید. مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش زورخانه ای از نهم الی 11 شهریور در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

سیدحسن سبزواری در این جلسه گفت: شهریورماه امسال مسابقات انتخابی تیم ملی زورخانه‌ای کشور به میزبانی شهرستان شاهرودبرگزار می‌شود که دراین مسابقات ورزشکاران در بخش‌های تیمی، هنرهای فردی و کشتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای استان سمنان با بیان اینکه میزبانی مسابقات سطح ملی می‌تواند در معرفی ظرفیت و پتانسیل‌های استان سمنان نقش ارزنده‌ای داشته باشد، افزود: تقویت روحیه همکاری و توسعه مشارکت‌های حوزه اداری با بخش خصوصی، مطرح کردن توانمندی و قابلیت ورزش استان در بعد ملی و ارتقای کمی و کیفی آن از دیگر اهداف میزبانی این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی زورخانه ای کشور نهم تا یازدهم شهریورماه امسال در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها