همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت دهه کرامت، برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۰۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول مرکز فرهنگی خانواده های کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: کارکنان ستاد فرماندهی سپاه استان به همراه خانواده در راستای ترویج فرهنگ ورزش های همگانی و گرامیداشت ایام بافضیلت دهه کرامت در راهپیمایی خانوادگی شرکت کردند.

خاتون شریفی، افزود: این همایش راهپیمایی از گلزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام والای اسوه های ایثار و حماسه آغاز شده و پس از طی مسیر 5کیلومتر در بوستان بانوان واقع در پارک ملت این شهر پایان یافت.

وی، برگزاری این مراسم پیاده روی را در افزایش روحیه نشاط و تعالی و سلامت جسمانی خانواده های کارکنان سپاه مؤثر دانست و اظهار کرد: حضور خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام در جمع شرکت کنندگان در این همایش و ذکر توسل به آقا ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام بر معنویت این برنامه فرهنگی ورزشی افزود.

گفتنی است: در این مراسم، روحانی مبلغ همراه کاروان در سایه خورشید، فضیلت های حضرت امام رضا علیه السلام را بیان کرد و یکی از خادمان حرم ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام به قرائت شعر و توسل و زیارت خاصه هشتمین سپهر امامت و ولایت پرداخت.

قرعه کشی و اهدای جوایزی ازجمله؛ سفر زیارتی مشهد مقدس، دوچرخه و هدایای نقدی، پایان بخش این همایش ورزشی فرهنگی بود.

ارسال نظرات