فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) شهر سیراف گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای معرفی بهترین الگوه های تربیتی به جوانان در برابر تهدیدات و آسیب ها می باشد.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۴۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، طاهره ایزدپناه فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) شهرسیراف در گفت گو با خبرنگار بسیج، با اشاره به جایگاه حضرت معصومه(س) و الگو پذیری دختران از این بانوی بزرگوار گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) الگوی اخلاقی و رفتاری برای دختران ما معرفی شده است و آن حضرت با ولایت مداری به این درجه عالی نائل شده اند و این دهه بهترین فرصت جهت معرفی بهترین الگوه ها به نسل جوان  در برابر تهدیدات و   آسیب ها هستیم.
وی اظهار داشت: حضرت معصومه(س) در زمان حصر امام رضا(ع) رابط آن حضرت با مردم شهر مدینه محسوب می شد و اینگونه ولایت مداری خود را  اثبات نمود.
وی همچنین ضمن پرداختن به سیره و منش حضرت معصومه(س) اضافه کرد: زنان و دختران جامعه اسلامی  می توانند با کسب معرفت و شناخت از سیره آن حضرت ، از این گوهر ارزشمند در سبک زندگی خود بهره مند شوند.
ایزدپناه در خصوص برنامه های دهه کرامت این پایگاه گفت: برنامه های متنوعی همچون جشن محوری میلاد حضرت معصومه(س) باحضور بسیجیان حلقه های صالحین و تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و فعالان بسیج، همچنین برگزاری جلسات با موضوع نهضت روشنگری در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت و نیز برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی برای هسته های فرهنگی از دیگر برنامه های این حوزه در طول دهه کرامت می توان نام برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها