رئیس شورای شهر قلعه رئیسی گفت: نامه شکایت از مدیرکل ورزش و جوانان استان را به رئیس جمهور تحویل می‌دهیم.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۵۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

شیروان کریمی چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران در چاروسا با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار نماد آگاهی و آگاهی رسانی است و نشانه ای از جهاد و تلاش در راه بیداری اندیشه ها و آگاهی فکری است.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی تصریح کرد: خبرنگاران وجدان های بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست.

وی در در ادامه به سفر رئیس جمهور اشاره و افزود: همیشه سفر مسئولان به مناطق محروم سبب پیشرفت در یک منطقه می‌شود که مطمناً سفر ریاست جمهور به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شاهد دستاوردهای فراوانی است.

کریمی خواستار همکاری و تعامل نخبگان استان با استاندار محترم در استان شد و بیان کرد: حمایت از فرزندان استان در جمع هیات دولت سبب پیشرفت فرزندان بومی استان می شود.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی خواستار بیان مشکلات شهری شهر قلعه رئیسی و مناطق محروم و اعزام وزرا به مناطق محروم از سوی استاندار شد و یادآور شد: امیدواریم با توجه به مشکلاتی که در مناطق محروم همچون قلعه رئیسی وجود دارد استاندار و مدیران کل به این مناطق بیشتر توجه کنند تا شاهد پیشرفت این مناطق شویم.

وی با بیان اینکه نبود ورزشگاه در قلعه رئیسی اشاره و خاطرنشان کرد: منطقه چاروسا و شهر قلعه‌رئیسی با داشتن جمعیتی بیش از 25 هزار نفر هنوز فاقد یک ورزشگاه و سالن ورزشی با امکانات اولیه است.

کریمی اضافه کرد: مردم و جوانان این شهر برای بازی کردن و ورزش کردن مجبور هستند به شهرهای اطراف که مسیر بسیار طولانی است بروند که بسیار نگران کننده است.

وی تصریح کرد: مسؤولان ورزش و جوانان چندین بار قول دادند و هیچ موقع روی قول خود نماند ولی امیدوار بودیم که با حضور رئیس محترم جمهور به استان مشکل ورزش این منطقه برطرف شود ولی از شواهد چنین بر می‌آید که باید همچنان این مشکلات وجود دارد.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان با سفر و گفتگو تلفنی با اعضای شورای شهر و مسئولین منطقه قسم یاد کرد که مشکل ورزشگاه قلعه رئیسی را به عنوان اولویت ورزشی استان قرار می دهیم ولی متاسفانه در خبری که دیروز در خبرگزاری صداوسیما از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان انتشار شد از تمام شهرهای استان پروژه های ورزشی اولویت دار در سفر رئیس جمهور قرار داده شد ولی تنها شهری که هیچگونه پروژه ورزشی نداشت قلعه رئیسی بود که این جای تاسف برای مدیرکل ورزش و جوانان دارد.

کریمی با بیان اینکه نامه اعتراض به مدیرکل ورزش و جوانان استان را به رئیس جمهور و وزیر ورزش تحویل می دهیم تبیین کرد: با اعتراضاتی که از سوی مردم پس از انتشار خبر پروژه های اولویت دار ورزشی ارائه شد نامه های انتقادی شدیدی از سوی جوانان قلعه رئیسی به مسئولین قلعه رئیسی ارسال شد که مجبور به نوشتن نامه اعتراضی مدیرکل ورزش و جوانان شدیم.

وی در پایان از استاندار استان که فردی بومی و محبوب و توانمند در استان است خواست تا مشکلات منطقه قلعه رئیسی به خصوص جاده دهدشت قلعه رئیسی، مشکلات درمانی منطقه و به خصوص مشکلات ورزشی قلعه رئیسی توجه ویژه کند.

ارسال نظرات