خبرهای داغ:
با دوهزار و 500عنوان کتاب؛

نمایشگاه کتاب در طرح آزاد راه مراغه-هشترود گشایش یافت

خبرگزاری بسیج: مسئول فرهنگی طرح آزاد راه مراغه- هشترود گفت: نمایشگاه کتاب با 2500 عنوان کتاب در نمازخانه این طرح آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۴۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

حجت الاسلام محمد سلیمانی در حاشیه این نمایشگاه و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: نمایشگاه کتاب به مدت 10 روزدر نمازخانه مرکز این طرح دایر خواهد بود و علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی و و شاغلان این مرکز می توانند کتاب های دلخواه خود را با 50/ تخفیف از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی افزود: کتاب های مختلفی با موضوعات زیادی از جمله قرآن، معارف اسلامی، مذهبی، تاریخی، ادبی، زبان کامپیوتر، آشپزی، روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، پزشکی و برای بازدید علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به اهداف نمایشگاه اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان و خانواده آن هاو ارائه غذای سالم به فکر و روح شاغلان و برای پرکردن اوغات و فراغت کارکنان و شاغلاناین طرح ایجاد شده است.

این نمایشگاه با همت واحد فرهنگی طرح آزاد راه مراغه- هشترود با 10هزار جلد کتاب در دو هزار و 500عنوان کتاب برای بازدید علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی روزانه در دو نوبت صبح و عصر دایر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها