خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در آیین گرامیداشت دهه کرامت این سپاه که در آستان امامزاده سید محمد(ع) کججانی برگزار شد، با اشاره به فرمایش امام محمد باقر(ع) که دین بر پنج پایه نماز، زکات، روزه، حج و ولایت استوار است، گفت: ولایت فقیه مهمترین رکن از ارکان دین داری است.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۴۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری تاکید کرد: باید با همه توان و بصیرت، پشتیبان ولایت فقیه بوده و هر لحظه گوش به فرمان و آماده برای اجرای فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم.

وی دهه کرامترا از دهه های مهم خواند که مملو از آموزه های رضوی و کرامت اهل بیت(ع) است و اظهار داشت: مهمترین پیام دهه کرامت این است که نجات انسان معاصر در گرو توجه به پیشوایان و امامان و قرآن است چراکه توجه و تمسک توامان به اهل بیت(ع) و قرآن، سعادت را به دنبال خواهد داشت.

صفدری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری ایستادگی مردم و دولت در دوران دفاع مقدس، افزود: در دوران دفاع مقدس با اعتقادهای قلبی به شعارهای انقلابی پیروزی های متوالی را کسب کردیم و در حال حاضر چنانچه کسی فکر می کند نمی تواند در مقابل استکبار بایستد و سخن از همراهی با آنها را می زند، بی اعتقاد به مسایل ریشهای و اعتقادی اسلام بوده و سخن او در فرهنگ انقلابی ملت ما جایی ندارد.

وی با اشاره به سخنی از شهید رجایی که در مقابل تحریم های دشمن گفته بود ما یک نان را با 36میلیون نفر می خوریم ولی تن به ذلت نمی دهیم، بیان داشت: این سخن در مقابل سخنی است که می گوید در مقابل استکبار نمی توان با شعار ایستاد، نشان می دهد چنین کسانی لازم هست یکبار به احادیث و آیه های قرآن مراجعه کنند.

ارسال نظرات