خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در نشست هئیت منتظران پایگاهای شهری این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص فتنه، گفت: فتنه 88 تمام نشده و افرادی تلاش می کنند آتش فتنه را دوباره شعله ور کنند، ولی آن ها بدانند هرکس در مقابل ولایت دهن کجی کند، سیلی می خورد.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۲۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان یادآوری کرد: در طول هر دهه، انقلاب با یک فتنه جدید روبه رو شده و به خوبی توانسته است آن را خنثی کند و همه کسانی که به هر علتی با خلق فتنه، در مقابل ولایت صف آرایی کرده و دهن کجی کرده اند نتیجه ای جز سیلی خوردن از مردم نبرده اند.

وی با اشاره به برخی از سیاسیون که در زمانی خدماتی هم برای نظام انجام داده اند، اظهار داشت: متاسفانه برخی ها ناخود آگاه در دام فتنه گران گرفتار شده و با رهبری و ولایت زاویه پیدا کردند و این موجب شده که حتی خدماتشان برای نظام نیز دچار فراموشی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه برخی می گویند بسیج مساجد را از روحانیون گرفته، تصریح کرد: با این سخنان می خواهند بین بسیج و روحانیت اختلاف و ایجاد فتنه کنند غافل از اینکه دیگر پیش روحانیت و بسیج محبوبیت نداشته و به سخنان چنین سیاستمداری هیچ بهای نمی دهند.

حجت الاسلام شکوریان تاکید کرد: بسیج و روحانیت پا به پای هم و در رکاب ولایت برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی متحدانه حرکت کرده و در این راه، فتنه انگیزان را سخت مایوس خواهند کرد.

ارسال نظرات