خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز از پیشرفت ۹۰درصدی طرح مقاوم سازی قطعه ششم اتوبان پاسداران تبریز، خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۰۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در آذبایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از مراحل پیشرفت طرح تحکیم و مقاوم‌سازی قطعه ششم اتوبان پاسداران گفت: مقاوم سازی و بهینه سازی ضلع شمالی اتوبان پاسداران، سال گذشته در پنج فاز و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن انجام گرفت که علاوه بر زیرسازی اصولی و نوسازی آسفالت، ساخت کانال های هدایت آب های سطحی نیز در این مسیر، به عنوان یک ضرورت اجرا شد.

وی ادامه داد: با پایان عملیات اجرایی در ضلع شمالی، یک قسمت از ضلع جنوبی این اتوبان برای اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی در نظر گرفته شد و بدین ترتیب، قطعه ششم اتوبان پاسداران به طول ۱۳۰۰متر، تحت پوشش این طرح قرار گرفت.

شهردار تبریز با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی در قطعه ششم اتوبان پاسداران، اظهار داشت: در حال حاضر، ۷۰۰متر از مراحل اجرای زیرسازی پایان یافته و آماده اجرای آسفالت است.

دکتر نجفی تاکید کرد: ۶۰۰متر باقی ماندهدر این قسمت نیز، تا پایان مرداد ماه تکمیل خواهد شد.

شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد: با پایان عملیات مقاوم سازی و بهسازی اتوبان پاسداران، شهروندان ترددی ایمن و سالم را در این مسیر تجربه کنند.

وی با اشاره به این که نگرش عمرانی شهرداری تبریز، تقویت زیرساخت ها و رفع نیازهای قدیمی شهر را هدف قرار داده است، افزود: تقویت و تحکیم اتوبانپاسداران،در بستر حاشیه نشین شهر،نقش عمده ای در تغییر وضعیت ساختاری بافت های ناکارآمد شهر خواهد داشت و چشم انداز این محدوده را به طرف ارتقای ارزش افزودههدایت خواهد کرد.

ارسال نظرات