فردا با حضور ریاست سازمان بسیج ورزش کشور:

افتتاح دومین المپیاد ورزشی بسیج استان یزد/همایش اخلاق در ورزش با حضور مربیان بسیجی استان

دومین المپیاد ورزشی بسیج استان یزد در روز پنجشنبه 21 مردادماه ساعت 18 با حضور ریاست سازمان بسیج ورزش کشور و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۵۰۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج؛ از برگزاری دومین المپیاد ورزشی بسیجیان استان یزد خبر داد و افزود:این المپیاد در روز پنجشنبه ساعت 18 با حضور ریاست سازمان بسیج ورزش کشور و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افتتاح می شود.

وی گرامیداشت خاطره سرداران شهید یزد با شعار ولایت مداری، شهادت طلبی، آمادگی جسمی و اعزام منتخبان به مسابقات بسیج کشوری را از اهداف برگزاری این المپیاد برشمرد.

محمد مهدی نیکونژاد با بیان اینکه دو هزار وزرشکار در مسابقات حضور دارنداظهار داشت: المپیاد در قالب 10 رشته شامل تکواندو، جودو، دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان، ووشو، تنیس روی میز، کاراته، دفاع شخصی و کشتی برگزار می گردد.

این مقام مسئول به اجرای برنامه های فرهنگی در کنار این المپیاد اشاره کرد و افزود: همایش اخلاق در ورزش با حضور مربیان بسیجی استان در روز پنجشنبه 21 مردادماه ساعت 9 صبح با سخنرانی دکتر امینی، سردار یزدانی و سردار آذرنوش در محل سالن شهید مطهری یزد برگزار می شود و سایت رسمی ندای ورزش یزد نیز افتتاح می گردد.

وی در ادامه افزود: در روز جمعه 22 مرداد ماه از ساعت 8 صبح در 10 سالن تخصصی شاهد برگزاری این رقابت های ورزشی خواهیم بود.

نیکونژاد خاطرنشان کرد: در پایان المپیاد به 300 ورزشکار برتر، مدال قهرمانی اهدا می شود و 65 نفر نیز به مسابقات ورزشی بسیج کشوری که دوم شهریورماه در تبریز برگزار می شود اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات