دیروز سه شنبه برگزارشد:

تشییع پیکر پدر سه شهید والامقام، علی بیغم، سردار مهدی بیغم و سردار حسین بیغم بر دستان مردم قدرشناس بم

حجت الاسلام دانشی در سخنرانی پایانی مراسم ضمن بزرگداشت یاد شهیدان بیغم گفت: از این خانواده شش رزمنده در یک عملیات حضور داشتند که علی بیغم آرپی جی زن نمونه بود
کد خبر: ۸۷۲۵۳۷۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان،صبح دیروز سه شنبه پیکر پدر سه شهید والامقام، علی بیغم، سردار مهدی بیغم و سردار حسین بیغم بر دستان مردم قدرشناس بم تشییع و خاکسپاری شد.
حجت الاسلام دانشی در سخنرانی پایانی مراسم ضمن بزرگداشت یاد شهیدان بیغم گفت: از این خانواده شش رزمنده در یک عملیات حضور داشتند که علی بیغم آرپی جی زن نمونه بود و من توفیق داشتم به عنوان کمکی همراه این عزیز بودم، این شهید قبل از عملیات شرح یک آیه را از من می خواست که بدون شک و مطمئناً تمسک این خانواده به این آیه بوده است که الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ و جز همین استعانت به آیات الهی چیز دیگری نمی تواند برای این پدر عزیز در اثر این داغها آرامش بخش باشد.
وی افزود: با وجود از دست دادن حدود ده عزیز از خانواده این پدر بزرگوار من تا به حال ندیده بودم که ایشان گلایه ای داشته باشند، ایشان آهنگر بودند و اعتماد به خداوند و لقمه حلال اینچنین خانواده ای را می سازد.
امام جمعه بم ابراز داشت: شهید علی بیغم از من خواست تا آیه الَّذِینَ ضَلَّ سَعْیُهُمْ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَهُمْ یَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یُحْسِنُونَ صُنْعًا را در وصیت نامه ایشان بنویسم، یعنی کسانی که تلاششان به بیراهه می رود و فکر می کنند که کار خوب انجام می دهند در حالی که گمراه ترین افراد هستند.
وی تشریح کرد: حضرت امام خامنه ای در توضیح این آیه شریف فرموده اند برای اینکه گمراه نشویم و به بیراهه نرویم و تصور غلطی مبنی بر اینکه فکر کنیم کار خوب انجام می دهیم در حالی که در بیراهه هستیم نداشته باشیم، قطب نما لازم است و این شاخص و قطب نما حق و کلام خدا و معصومین، راه امام و راه شهدا و امروزه فرمایشات حضرت آقا مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام دانشی تصریح کرد: برخی چنان حق‌به‌جانب حرف می زنند و نام مقام معظم رهبری را هم می آورند و می گویند ما کاملا هماهنگ بودیم، باید پرسید کجا هماهنگ بودید؟، در حالی که موضع صریح مقام معظم رهبری کاملا مشخص و مخالف آنها است در چه چیزی هماهنگ بودید؟
وی یاد آور شد: پس برای اینکه دل‌بستگی جناح سیاسی خاص ما را گمراه نکند معیار و شاخص لازم است و اگر غیر از این باشد مصداق همین آیه خواهد بود و در واقع فکر می کنند حرف خوب می زنند و راه درست می روند و موضع گیری درست دارند اما غلط و گمراه است و امام و شهدا این را از من و شما توقع ندارند.

 
منبع:ارگ نیوز 


ارسال نظرات
آخرین اخبار