فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اجرای«طرح یاوران ولایت» در آستارا گفت: تربیت دانش آموزان در جهت تحقق جامعه اسلامی هدف از برگزاری این طرح است.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۶۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

سرهنگ پاسدار محمد علی علیزاده، در آیین افتتاح طرح یاوران ولایت به خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا؛ گفت: هدف از این طرح تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان و ایجاد پویایی و تحول در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با راهبرد تربیت دانش آموزان در جهت تحقق جامعه اسلامی و ایجاد زمینه  پذیرش مسئولیت در آینده در زمینه های علمی و مهارتی است.

 وی با بیان اینکه طرح تربیتی « یاوران ولایت » ویژه فرماندهان و اعضای شورای واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی دبیرستان های متوسطه دوم آستارا است، افزود: این دوره به مدت چهار روز کلاسی و کارگاهی با رویکرد مهارتی و تشکیلاتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه در این دوره تربیتی بیش از ۴۰ دانش آموز دختر حضور دارند، تصریح کرد: این دوره تربیتی روز گذشته برای دختران برگزار شده و امروز نیز برای آنان در محل دبیرستان فرندخت در حال برگزاری است.

 سرهنگ علی‌زاده با بیان اینکه طرح تربیتی « یاوران ولایت » روزهای پنجشنبه و جمعه در محل سپاه ناحیه آستارا برای پسران دانش آموز برگزار می‌شود، اظهارکرد: بیش از ۴۰ نفر از دانش آموز پسر در این دوره شرکت می‌کنند.

 وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه آسیب شناسی فضای مجازی از بخش های جانبی این طرح است.

 سرهنگ علی‌زاده گفت: پس از پایان این دوره آموزشی ۵ شماره نشریه با عنوان « ریحانه » که مسئول این کارگاه آموزشی است توسط دانش آموزان تولید و رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات