رییس اداره تبلیغات اسلامی رشت خبر داد:
رییس اداره تبلیغات اسلامی رشت از شناسایی 200 نفر از مبلغان سنتی در استان خبر داد و گفت: نظارت بر سخنرانی مبلغان سنتی یکی از برنامه‌های در دست اقدام این اداره است.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۶۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

به گزارش بسیج از گیلان، حجت الاسلام دوستار در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت تجلیل از خبرنگاران برگزار شد خبرنگاران را صاحبان اندیشه و قلم عنوان کرد و گفت: خبرنگاران راویان صدیق اخبار هستند.

وی صداقت و حریت را از صفت‌های لاینفک خبرنگاران دانست و گفت:برخورداری از این دو ویژگی موجب خواهد شد تا خبرنگاران واقعیت‌های جامعه را به مردم انعکاس دهند و خط وصل مردم و دولت شوند.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی رشت در آذرماه سال گذشته در مرکز استان افتتاح شد تصریح کرد: در طی این مدت چندین برنامه‌ها مهم را در دست اجرا داشته است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رشت از راه‌اندازی سامانه «سجام» خبر داد و افزود: 2 هزار و 59 مبلغ در رشت فعالیت می‌کنند که از این تعداد 853 مبلغ و مبلغه ساماندهی شده‌اند.

حجت‌الاسلام دوستار از شناسایی 200 نفر از مبلغان سنتی در استان خبر داد و گفت: نظارت بر سخنرانی مبلغان سنتی یکی از برنامه‌های در دست اقدام این اداره است.

وی با بیان اینکه 11 روحانی مستقر در حاشیه شهر رشت و مناطق آسیب پذیر حضور دارند یادآور شد: 343 مبلغ همزمان با ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شرستان رشت اعزام شدند که از این تعداد 50 مبلغ اعزامی از قم بودند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رشت خاطرنشان کرد: اعزام روحانی به ادارات، مدارس و ... از فعالیت‌های دیگر شبکه تبلیغ این اداره است.

ارسال نظرات