​مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان اعلام کرد

تردد وانت بارها در راه های برون شهري ساماندهي می شود

ایرج دست نشان گفت : تردد وانت بارها در راه های برون شهري از ابتدای آبان ماه امسال ساماندهي می شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۵۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
ایرج دست نشان مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت : به منظور ساماندهی ناوگان وانت بار و ایجاد نظم و قاعده در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقاء سطح ایمنی جاده های کشور دستورالعمل لازم در این رابطه در سطح کشوری تهیه و تدوین شده است.

دست نشان  عنوان کرد : این دستور العمل از اول آبان ماه سال جاري اجرايي می شود و طبق آن شرایط فعالیت رانندگان حمل و نقل کالای سبک(وانت بار) برون شهری بر اساس دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل برون شهری و روستایی خواهد بود.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان  با بيان اينكه دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی برای صدور برگ فعالیت برای متقاضیان رانندگی وانت بار کفایت مي كند افزود : براي متقاضياني که ظرف یک سال از ابتداي شروع طرح مبادرت به ثبت نام کنند ارائه گواهی تحصیلی پایین تر از پنجم ابتدایی یا نهضت سواد آموزی نيز بلامانع است.

این مقام مسئول افزود: ازابتدای مردادماه نیزدریافت کارت هوشمند رانندگی وناوگان درانجمن های صنفی رانندگان استان ونیزدفاترمنتخب استان امکان پذیراست .


ارسال نظرات