کاروان خدام حرم امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک بارگاه رضوی وارد شهرستان بهاباد شدند.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۵۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، همزمان با دهه کرامت کاروان جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» خادمان بارگاه قدس رضوی که حامل پرچم متبرک بارگاه مطهر رضوی (علیه السلام) است وارد شهرستان بهابادشد و مورد استقبال عظیم مردم ولایتمدار این شهر قرار گرفتند.

با ورود خادمین و پرچم نورانی حرم امام رضا (ع) به شهرستان بهاباد مردم با استقبال گرم از سه خادم و بیرق حرم مطهر آن امام همام، عشق و علاقه خود را به اهل بیت(ع) نشان دادند.

در مراسم استقبال از کاروان خدام رضوی که در میدان امام حسین(ع) بهاباد برگزارشد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهاباد باخیر مقدم به خدام رضوی و تبریک دهه کرامت گفت : از افتخارات کشور ایران این است که بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در کشور ما قرار گرفته است و دارای برکات بسیار زیادی است که نصیب این سرزمین کرده است.

حجت السلام مجید نیکخو اظهار داشت : اهداف حضور خادمین در شهرستان ها در راستای ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع)، فریضه سلام دادن از راه دور به امام رضا(ع) در جهت تبلیغ دین اسلام است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان بیان کرد: غم و شادی ما دو روی یک سکه است و دشمن با غمگین نشان دادن اسلام سعی در نابودی آن دارند و مردم مسلمان ایران با حضور در مراسمات سوگواری وشادی ارادت خود را به ائمه اطهار (ع) نشان می دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با اشاره به کرامت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) اظهار داشت: ایران زیر سایه هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت قرار گرفته که باید با تاسی از امامان مروج راه حق و حقیقت باشد.

وی تصریح کرد : عشق به امام معصوم (ع) در دلها حکومت می کند و شما ماموریت بزرگی دارید تا سیره، عطر و بوی رضوی را در سرتاسر میهن اسلامی منتقل کنید.

حضور بر مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس ، دیدار با امام جمعه شهرستان بهاباد و سرکشی و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان حکیم بهابادی و دیدار با خانواده های چند تن از شهداء و سرکشی از بیماران در منزل و شرکت در جشن زیر سایه خورشید از برنامه های سفر خدام حرم رضوی به شهرستان بهاباد است.


ارسال نظرات