مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان گفت: 220 بسیجی عضو حلقه تربیتی صالحین سپاه امام علی (ع) تنگستان با هدف شرکت در رزمایش بزرگ صالحین تنگستان به اردوگاه سپاه امام صادق (ع) در شهر خان زنیان استان فارس اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۲۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سید حسن مهدی در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 220بسیجی عضو حلقه های ویژه صالحین رده های مقاومت سپاه تنگستان با اعزام  به اردویی تربیتی که به مدت 3 روز در استان فارس و اردوگاه سپاه امام صادق (ع) در شهر خان زنیان برگزار می شوند شرکت خواهند کرد.
وی افزود: این اردوی سه روزه از 23مرداد ماه سال جاری آغاز و تا 25 مرداد ماه ادامه خواهد داشت که هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی و معنوی عملیاتی کردن آنچه مربیان و سرگروههای صالین به صورت نظری به انجام رسانده اند خواهد بود.
مهدی افزود: ما با برگزاری این اردوسی سهروزه به دنبال این هستیم ک سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج  نظات دقیق تری بر رفتار متربیان خود داشته باشند و در پایان این اردو نحوه عملکرد بهتر در اجرایی کردن برنامه ها را فرا گیرند.
وی خاطر نشان کرد: توجه و اهتمام بسیج به طرح صالحین به عنوان ابزار تربیتی روز به روز به سمتی می رود تا بتوان نیروهای انقلابی  بهتری را برای دفاع از ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کرد.

ارسال نظرات