امیر حسین ثابتی در گفت و گو با «بسیج»:

مردم، مسئولان شیفته آمریکا را انتخاب نکنند

این فعال سیاسی گفت: مردم بایستی در انتخاب چنین مسئولین و دولتمردانی که به رابطه با آمریکا علاقه دارند و این خط فاصل را رعایت نمی کنند دقت کنند و این چنین مسئولینی را انتخاب نکنند.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۸۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
امیر حسین ثابتی فعال سیاسی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج درخصوص بیانات امام خامنه ای درباره ایجاد خط فاصل با آمریکا به عنوان مبنای نظام و عدم کوتاهی و مسامحه در این باره، اظهار داشت: رفتارهایی مانند دست دادن روحانی با اوباما، قدم زدن وزیر امور خارجه با جان کری و مواردی از این قبیل مصداق رعایت نکردن حد فاصلی است که مقام معظم رهبری هم به ان تاکید کردند.

ثابتی گفت: یا آنها به این امر رهبری آگاه و واقف بودند و این کار را انجام می دادند یا متوجه این امر نبودند که بعد از این هم با این روند متوجه نخواهند شد.

وی همچنین افزود: مردم بایستی در انتخاب چنین مسئولین و دولتمردانی که به رابطه با آمریکا علاقه دارند و این خط فاصل را رعایت نمی کنند دقت کنند و چنین مسئولانی را انتخاب نکنند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که وظیفه نمایندگان مجلس در رابطه با مسئولین و دولتمردانی که به خط فاصل با آمریکا بی توجه هستند و آنرا زیر پا می گذارند، چیست؟ گفت: برخی نمایندگان خودشان این موضوع را اهمیت نداده و به آن توجه نمی کنند. برای مثال  از آقای لاریجانی چه انتظاری می توان داشت یا بقیه نمایندگان مانند اعضای لیست امید یا برخی از اصولگرایانی که در این زمینه از دولتمردان هم ضعیف تر عمل می کنند!
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در کل می توان گفت که مردم اگر در انتخاب مسئولین و نمایندگان خود دقت و توجه بیشتری انجام دهند، خیلی از مشکلات این چنینی پیش نخواهد آمد و راهی جز افزایش تجربه عمومی مردم به هنگام انتخابات ندارد. اگر مقام معظم رهبری هزار بار دیگر به این سخنان تاکید کند اما امثال آقای لاریجانی، احمدی نژاد و روحانی بخواهند در راس کار باشند، هیچ اتفاق تازه و مثبتی روی نخواهد داد. این مردم هستند که بایستی با انتخاب های درست و دقیق، افرادی را روی کار آورند که اینها از عمق و جان خود سخنان رهبری را باور داشته باشند و آن رفتار مورد تاکید رهبری را انجام دهند و اصولا نیازی به تذکر رهبری نباشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار