خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع)
جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: مقاومت اسلامی زمینه ساز عصر ظهور و رسیدن به حکومت جهانی حضرت حجت(عج) است و باید هسته های مقاومت اسلامی تشکیل شود تا این امر محقق گردد.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۷۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

مقاومت اسلامی بسترساز نهضت ظهور است

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با تشریح اهمیت مقاومت اسلامی اظهار داشت: صبر و استقامت تا تحقق نصرت الهی برگرفته از وعده های خداوند کریم در قرآن است.

وی افزود: هر جای دنیا انسان ها خودشان را مخاطب پیام الهی قرار بدهند و برای ظلم ستیزی احساس مسئولیت الهی کنند، قطعا نصرت الهی به کمک آنها خواهد آمد.

جانشین فرمانده ناحیه امام حسین(ع) ادامه داد: هسته اصلی مقاومت اسلامی توسط حضرت امام(ره) و به برکت خون شهدا و وحدت و انسجام مردم شکل گرفت و موجب اخراج شاه، تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران و معرفی یک الگوی موفق از مقاومت اسلامی به جهان شد که تمامی اینها نشان دهنده تحقق نصرت الهی بود.

وی خاطرنشان ساخت: هسته مقاومت پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در کشور های همسایه مثل لبنان، عراق و سوریه با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران گسترش یافت و توفیقات زیادی نیز در پی داشت.

کمالی با اشاره به چالش های مقاومت اسلامی گفت: اختلاف مذاهب و تشکیل گروه های انحرافی مثل تکفیری ها و داعش که وجهه مقاومت را خراب می کنند، نوعی ایجاد انحراف در محتوا و ماهیت اصلی مقاومت است.

وی اهمیت مقاومت اسلامی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: مقاومت اسلامی لازمه رسیدن به حکومت جهانی حضرت حجت(عج) است و باید هسته های مقاومت اسلامی در تمام نقاط جهان تشکیل شود تا زمینه و بستر ظهور فراهم گردد.

جانشین فرماندهی ناحیه امام حسین(ع) در پایان با اشاره به حضور رزمندگان مدافع حرم در خط مقاومت، افزود: گروه های مقاومت اسلامی نقطه مقابل استکبار جهانی که مرتب به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین است، هستند و باید بدانیم طبق وعده الهی، آینده از آن حزب الله است.

23 مرداد، سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به نام روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.


ارسال نظرات