خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین قزوین خبر داد: پیوند میان صنعت و دانشگاه و اعتماد به جوانان عامل اصلی توسعه اقتصادمقاومتی در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۷۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

صادق‌پور مسئول سازمان بسیج مهندسین استان قزوین، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص برنامه‌های این سازمان درجهت توسعه اقتصادمقاومتی در جامعه تشریح کرد: از مهم‌‌ترین برنامه‌های این سازمان بازدید از واحدهای صنعتی فعال و نیمه فعال در سطح استان می‌باشد.

وی در ادامه به هدف اصلی سازمان بسیج مهندسین از این بازدیدها اشاره کرد و گفت: با مراجعه و بازدید از کارخانه‌ها می‌توان به اطلاعات دقیقی از نیازهای اصلی در بخش تولید و تسهیلات و وام‌های مورد نیاز این واحدها دست یافت و اقدامات لازم را برای توسعه آن‌ها انجام داد.

این مسئول درخصوص تاثیر نظرات کارشناسی مهندسین در واحدهای صنعتی تبیین کرد: نظرات کارشناسی مهندسین در قالب فرم هایی مشخص آماده می‌شوند و به صورت راهکارهایی برای بهبود فعالیت واحدهای صنعتی در اختیار این واحدها قرار داده می‌شود.

صادق پور در ادامه تصریح کرد: نظرات کارشناسان عموما مورد تایید واحدهای صنعتی است و بر تسهیلات و وام‌های اعطایی به آن‌ها تاثیر به‌سزایی دارد.

وی با اشاره به پیوند میان صنعت و دانشگاه و هم‌چنین لزوم اعتماد و حمایت از قشر تحصیلکرده جامعه اظهار کرد: ما باید از نظرات قشر جوان و تحصیلکرده جامعه در واحدهای دانش بنیان استفاده کنیم و هم‌چنین نظرات آن‌ها را به مرحله اجرا برسانیم.

صادق پور در خاتمه به لزوم سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری روی صنایع کوچک و متوسط، صنایع تبدیلی، اعطای وام‌های اشتغال‌زایی و استفاده از نظرات کارشناسان در توسعه اقتصاد مقاومتی بسیار موثر است.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها