مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:
ایثارگران و فرزندان آنها ذخایر این نظام هستند و مسئولین باید در خصوص ارائه خدمات و حل مشکلات این نیروهای از جان گذشته و دلسوز بیش از پیش تلاش کند.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۵۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در جلسه ایی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، با اشاره به حفظ ارزشهای دفاع مقدس و تکریم ایثارگران و فرزندان شهدا و ایثارگان شاغل در دستگاههای دولتی،گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در حد توان با جذب نیروهای ایثارگر و شاهد در راستای اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

یحیی رحمتی افزود: ایثارگران و فرزندان ایشان ذخایر این نظام هستند و مسئولین باید در خصوص ارائه خدمات و حل مشکلات این نیروهای از جان گذشته و دلسوز بیش از پیش تلاش کند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این دیدار با بیان برنامه ها و اقدامات اداره کل مطبوع خود در حوزه کارکنان ایثارگر نسبت به تسهیل ارائه خدمات و حل مشکلات شاغالین ایثارگر در دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

کاظمی از اقدامات و برنامه های اداره کل میراث فرهنگی در حوزه خدمات رسانی به ایثارگران و جذب نیروی های ایثارگر قدردانی کرد.

این مقام مسئول به حفظ کرامت ایثارگران و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به کارکنان ایثارگر در راستای خدمات رسانی بهینه به این قشر زحمت کش تاکید کرد.

گفتنی است، در ادامه این جلسه،‌ مشکلات و موارد مربوط در حوزه کارکنان شاهد و ایثارگر طرح و بررسی شد.

ارسال نظرات