خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس و کسانی که در راه خدا جهاد کردند و به شهادت رسیدند و مجروح شدند، موجب تقرب به خداوند متعال است.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۳۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
خدمت به ایثارگران و جانبازان موجب تقرب به درگاه الهی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین وحید خراسانی در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و تعدادی از نخبگان ایثارگر استان گفت: رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از بهترین اعمال و افضل قربات است.

این مرجع تقلید تأکید کرد: این خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس و کسانی که در راه خدا جهاد کردند و به شهادت رسیدند و مجروح شدند، موجب تقرب به خداوند متعال است.

آیت‌الله وحید خراسانی تصریح کرد: اهمیت رسیدگی به این عزیزان تا این حد است که پیامبر(ص) بر آن سفارش کردند و فرمودند، من و سرپرست یتیم در بهشت همسایه یکدیگریم.

وی بیان کرد: این خدمات باید خالصانه و به شیوه صحیح و در شأن این عزیزان صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر قرائت قرآن و عمل به دستورات این کتاب آسمانی تصریح کرد: به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سفارش کنید تا قرآن بخوانند و ثواب قرائت را به امام عصر(عج) تقدیم کنند، این اقدام تأثیر بسیاری در زندگی دنیا و آخرت به همراه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) گفت: امروز به همراه تعدادی از نخبگان شاهد و ایثارگر طلاب علوم حوزوی، نویسندگان و برگزیدگان محضرتان رسیدیم تا از رهنمودهای شما کسب فیض کرده باشیم.

سیدجواد هاشمی افزود: هم‌اکنون استان قم اقدام به تشکیل پرونده برای بیش از 400 نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر کرده است که تعدادی از این عزیزان فارغ‌التحصیلان و طلاب حوزه‌های علوم دینی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها