مدیر آموزش و پرورش جوین گفت: کتاب «معلمان و دانش آموزان آسمانی جوین» که شامل زندگی نامه ، وصیت نامه و خاطرات 7 معلم شهید و 14 دانش آموزشهید شهرستان جوین است، همزمان با هفته بسیج رونمایی می شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۰۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
علیرضا کیامنش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: یکی از رسالت های اصلی در عرصه تعلیم و تربیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، که بر همین اساس اقدام به انتشار کتاب «معلمان و دانش آموزان آسمانی جوین» نموده ایم.

وی افزود: در شهرستان جوین  ۷ معلم شهید و ۱۴ دانش آموزشهید، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، که بر تارک این شهرستان همچون ستاره های درخشان می درخشند.

مدیر آموزش و پرورش جوین تصریح کرد: تفاهم نامه تدوین کتاب «معلمان و دانش آموزان آسمانی جوین » با یکی از نویسندگان جوین تنظیم شده است.

کیامنش با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج از این اثر رونمایی می شود، اذعان داشت: از همه علاقمندان و آشنایان و بستگان این شهدا درخواست می شود تا هر گونه آثار مثل دست نوشته، تصویر و خاطره ا ی که از این شهدا دارند، به دفتر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش جوین تحویل دهند.

مدیر آموزش و پرورش جوین در پایان گفت: امروز هر چه داریم به برکت خون شهیدانی است که در راه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و بر ما واجب است که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها