امام جمعه ریگان در یادوآره شهیدغواص عزیز الله راوند:

مسئولین مراقب باشند برخی حرکات برای شهرستان زشت است

شب گذشته اولین سالگرد و نخستین یادوراه شهید غواص عزیزالله راوند با حضور خانواده‌های شهدا، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۹۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،شب گذشته اولین سالگرد و نخستین یادوراه شهید غواص عزیزالله راوند با حضور خانواده‌های شهدا، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان برگزار شد.
امام جمعه ریگان در این مراسم اظهار داشت:شهدا در زندگی شان نور و برکت بودند ،وقت شهادتشان هم نور بودند و بعد از شهادتشان هم نور و برکت هستند .
حجت الاسلام رنجبر ماهانی با بیان اینکه شهدا مشعل هدایت در تاریکی ها ،گمراهی ها هستند،افزود:شهدا مسیر را برای ما هموار کردند.
وی تصریح کرد:وقتی شهدا می گویند حرف امام جامعه را دریابید و سخن امام جامعه را عمل کنیم هر کسی یک تفسیری از صحبت های امام می کند.
خطیب جمعه ریگان ادامه داد:نماینده اسرائیل در سازمان ملل گفته است ما نمی گذاریم برجام به نتیجه برسد،مقام معظم رهبری در طول این مدت مذاکرات را حمایت و تایید کردند و گفتند بروید جلو رهبری در حین حال هم گفتند مواظب باشید ،خوش بین نباشید.
رنجبر ماهانی عنوان کرد:برجام خارجی نتیجه نداد برجام داخلی را دریابیم ،اقتصاد مقاومتی هم یک نوع برجام است،اقتصاد مقاومتی نقد است این را دریابیم ،نیاز کشور به اشتغالزایی، اقتصاد مقاومتی است .
وی تاکید کرد:انتقاد مایه پیشرفت جامعه است ،گاهی اوقات برخی از مسئولین از انتقادات بنده ناراحت می شوند ،بنده پشت صحنه ها را می بینم و انتقاد می کنم و این طور نیست که بعضی ها خیال می کنند بنده از پشت صحنه ها خبر ندارم و انتقاد می کنم ،اقایون مراقب باشند بعضی از حرکت ها برای شهرستان زشت است .
رنجبر ماهانی افزود:شهدا وحدت ،انسجام و کار را از ما می خواهند.
فرماندار سابق ریگان در ادامه این مراسم اظهار داشت:شهید راوند افسانه نیست،تاریخ نیست پدر،مادر و اقوام شهید هنوز زنده اند ،شهدا نیاز به یادوراه ندارند اما من و شما هستیم که نیاز داریم ،شهدا رفتند تا تاریخ اسلام تکرار نشود.
محمد برزنگ عنوان کرد:شهید باکری در یکی از سخنرانی هایش به رزمندگان می گوید، من وشماها به سه گروه تقسیم می شویم تعدادی شهید می شویم دو گروه بعد از جنگ می مانند یک گروه کسانی هستند که می گویند ما اشتباه کردیم دیگران از این دنیا استفاده کردند و ما ماندیم و انها دنبال سهم خواهی خودشان هستند یک گروه هم می مانند و خون دل میخورند.
این جانباز دوران جنگ تحمیلی بیان کرد:دخترش در مجلس می گوید ما سهممان را از انقلاب گرفتیم اگر شما سهم خود را از انقلاب گرفته اید پس خانواده شهید راوند چه سهمی از انقلاب برده است؟
وی افزود:اگر این ها میخواند سهم ببرند پس آنهایی که با دست بسته در مقابل دشمن سر تعظیم فرود نیاوردند و با گلوله دشمن به خاک و خون غلطیدند و با دست های بسته آنها را چه چیزی بدهند که سهمشان شود.
برزنگ عنوان کرد:حرام خواران را می گویند این ها امانت دارند ،ذخیره انقلاب اند حواسمان جمع باشد که تاریخ اسلام تکرار نشود.
این جانباز دوران جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه شهید راوند ها برای مال دنیا ،پست و ریاست نرفتند،تصریح کرد:شهدا رفتند تا علی تنها نماند ،بدن امام مجتبی سوراخ سوراخ نشود ، سر نوه پیامبر(ص) بالای نیزه نرود ،مکتب امام حسین(ع) بماند و عدالت برپا بشود.


ارسال نظرات