خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصائبی گفت: دهه کرامت از میلاد با سعادت بانوی کرامت حضرت معصومه(س) تا میلاد با سعادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) نامیده شده است که فرصت بسیار خوبی برای بازگویی کرامت ها و عظمت اهل بیت(ع) می باشد.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۶۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

حجت الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط دهه کرامت  اظهار کرد: ارزش قائل شدن به انسان و نگاه کریمانه به انسان در قاموس اسلام است که اهل بیت(ع) آن را تفسیر و عملی می کنند.

وی گفت: نگاهی گذرا به سیره  ائمه معصومین(ع) و اهل بیت(ع) بیانگر همین مسئله است که این بزرگواران همیشه تلاششان بر این بوده که با ترویج دین و پیاده سازی احکام الهی انسان را رشد بدهند.

مصائبی افزود: ائمه تلاش کردند به انسان روش زندگی عزتمندانه را بیاموزند و انسان ها را از ذلت و خواری و نوکری و بردگی اربابان زر و زور خارج سازند که فقر معنوی و مادی را  از جامعه برچینند و نگذارند انسانی به خاطر فقر ذلیل شود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی قزوین متذکر شد: این سیره ی ائمه و اهل بیت(ع) بود که با این کار هم می خواستند جامعه را هدایت کنند و هم اینکه به انسان ها ارزش و کرامت قائل شوند و از سوی دیگر ملاک برتری را تقوا قرار دهند نه مال و ثروت دنیا.

این مسئول در خاتمه بیان کرد: لذا این دهه در واقع بازخوانی آموزه های دینی است و همه ما باید از ظرفیت این امام در راستای تقویت شاخصه های کرامت انسانی بکوشیم.

9001/30ت/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها