خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین عنوان کرد: برای عملی و موفق شدن اقتصاد مقاومتی مردم و مسئولین باید با هم همکاری داشته‌باشند.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۵۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

محمداسماعیل طاهرخانی مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین در خصوص اقتصاد مقاومتی و روند عمل به آن طی شش ماه ابتدایی سال 95  اظهار کرد: برای عملی و موفق شدن اقتصاد مقاومتی مردم و مسئولین باید با هم همکاری داشته‌باشند.

وی در ادامه به بیان اقدامات انجام‌شده از سوی بسیج فرهنگیان قزوین در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی پرداخت و تصریح‌کرد: در تاریخ 2 الی 4 مرداد ماه سال جاری دوره ضمن خدمت فرهنگیان با شرکت 200 نفر از سرگروه‌های صالحین و با حضور اساتید مجرب در جهت حمایت از تولیدات داخلی در استان قزوین برگزار شد.

طاهرخانی در ادامه به بیان بازدید فرهنگیان از کارخانه‌های تولیدات داخلی پرداخت و تشریح کرد: برنامه بازدید از کارخانجات تولید مواد شوینده فیروز و کارخانه تولید سی‌دی ریزموج سیستم با استقبال بالای خواهران و برادران فرهنگی بسیجی برگزار شد.

وی با اشاره به‌اینکه اکثر کارکنان شرکت فیروز از معلولین هستند تصریح کرد: بازدید از شرکت فیروز و مشاهده عمل انسان‌دوستانه استخدام معلولین تاثیر عمیقی بر بازدید داشت تا جایی‌که هر کدام از شرکت کنندگان  در بازدید یک سفیر برای شرکت فیروز شدند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین در خاتمه به اجرای طرح حلقه‌های صالحین در مدارس اشاره کرد و گفت: طرح حلقه‌های صالحین در مدارس با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود که مزیت این طرح آموزش دانش‌آموزان و انتقال مطالب از دانش‌آموزان به خانواده‌ها می‌باشد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها