خبرهای داغ:
اظهار نظر مدیر حوزه های علمیه استان قزوین پیرامون زمین خواری:

دست اندازی به بیت المال تحت هر عنوان قانونی یا غیر قانونی حرام و باطل است

علی عباسی بیان داشت: دست اندازی به بیت المال تحت هر عنوان حرام و باطل است اینکه در جایی قانون اجازه این کار های زشت و ناپسند را می دهد ایراد از قانون است و باید اصلاح شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۱۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون مواضع امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان بابت زمین خواری و فیش های نجومی که با برچسب قانون به دنبال مشروعیت بخشیدن به این عمل خلاف هستند گفتگویی با حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه های علمیه انجام داده است که حاوی پاسخ جالب شرعی و علمی است.
حاج آقا عباسی بفرمایید آیا این مسئله فیش های نجومی که برخی عنوان می کنند قانونی است از نظر شرع مقدس اسلام آیا مورد قبول است؟
خیر اصلا مورد قبول نیست دست اندازی به بیت المال تحت هر عنوان حرام و باطل است اینکه در جایی قانون اجازه این کار های زشت و ناپسند را می دهد ایراد از قانون است و باید اصلاح شود نه اینکه حرام را به خاطر اینکه  قانون است حلال بشماریم. هر قانونی که با شرع  و اسلام و منافع امت در تضاد باشد مورد قبول نیست و باید قانون اصلاح شود. اسلام و انقلاب آمدند تا مسئولین و حاکمان شبیه مردم مستضعف زندگی کنند و رفاه و عزت برای مردم مستضعف بیاورند. این چه قانونی است که اجازه می دهد یک مدیر یا برخی افراد رانت خوار،ویژه خوار، خائن بیایند خون مردم را در شیشه کنند و بیت المال را به نفع خودشان مصادره کنند.اگر همه در برابر قانون مساوی هستند آیا این مزیت ها را برای دیگران که مستضعف هستند درنظر می گیرند

آقای عباسی شما نظرتان راجع به زمین خواری و مواضع نماینده ولی‌فقیه چیست؟
نماینده ولی فقیه مواضع خود را شفاف بیان کردند و تکلیف انقلابی و شرعی خود را ادا کردند و مردم هم با امضای طومار و مواضع درست حمایت کردند.سایر نهاد ها باید وارد شوند رهبر انقلاب مواضع خود را در مورد فیش های نجومی بیان کردند. اگر قانون اجازه می دهد که رانت و فساد در جامعه ترویج شود بدانید هیچ سنخیتی آن قانون با شرع ما ندارد باید آن قانون را کنار گذاشت. وحی منزل که نیست! ویژه خواری و رانت خواری حاصل نگاه اشرافیگری به جامعه است هرچه زودتر بساط این قوانین و افراد نا صالح باید برچیده شود و الان هم مردم در صحنه آمدند و قوای مسئول باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

رهبر انقلاب در فرمان هشت ماده ای فرمودند؛در مبارزه با فساد فریاد هایی بلند خواهد شد حال که مردم برای ریشه کنی فساد متحد با دلسوزان نظام و رهبری هستندچقدر می توانند از این ظرفیت استفاده کنند؟
شما توجه کنید در دفاع مقدس و فتنه ۸۸ حضور مردم بود که پیروزی را نصیب ملت و اسلام کرد هرجا مردم وارد شوند با مدیریت خوب هر سدی را می شکنند این هم جهاد اکبر است که حکومت اسلامی بتواند با فساد سازمان یافته خود از درون مقابله کند.انقلاب ما هیچ سنخیتی با افراد رانت خوار،ویژه خوار و ناصالح ندارد و هر چه در توان داریم برای پاکسازی کشور و اقتصاد وفرهنگ باید به کار ببریم و هر روز که بگذرد دیرتر می شود.


1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار