خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: خادمان حرم رضوی با اجرای طرح زیر سایه خورشید برکت مادی و معنوی را پخش می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۵۰۸۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفایی پور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به حرکت کاروان های زیر سایه خورشید در دهه کرامت می توان به این نتیجه رسید که برکت مادی و معنوی به واسطه پرچم این بارگاه مقدس پخش و فضا معطر به حرم ثامن الحجج (ع) می شود.

وی افزود: استقبال از خادمان حرم رضوی یعنی وجود ولایت پذیری و بروزاخساسات عاشقانه به فردی که در این آستان خادم است.

صفایی پور تصریح کرد: بروز احساسات عاشقانه به پرچم گنبد بارگاه شمس الشموس علی ابن موسی الرضا (ع) نشانه پیوند عمیق محبت و ولایت در مردم ایران است.

امام جمعه میامی در ادامه با عرض تبریک به مناسب ایم دهه کرامت تأکید کرد: حدیث سلسله الذهب که امام رضا (ع) در اجداد مطهرشان در نیشابور فرمود به ما می آموزد که برای جلوگیری از آسیب خوردن باید وارد قلعه محکم ولایت شد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم زیر پرچم لااله الا الله استوار و ثابت قدم به اهداف عالیه اسلامی برسیم جز با تبعیت کردن از ولایت راه دیگری نداریم.

صفایی پور گفت: با پخش شدن عطر حرم رضوی در شهر ها و روستا های مختلف و در خانواده های محروم و شهدا تآثیر بسزایی در نزدیک شدن قلب ها به ابن بارگاه امام رئوف دارد.

لازم به ذکر است که در سومین روزحضور کاروان زیرسایه خورشید در استان سمنان توجه ویژه ای به خانواده های شهداو محرومان می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها