خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت؛
تعدادی از بسیجیان حوزه های مقاومت حضرت نرجس(س)، حضرت معصومه(س) و ام ابیها از ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۵۰۶۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
اعزام کاروان های راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سبیج در قم اظهار داشت: این اردو ویژه مربیان و سرگروه های صالحین فعال در پایگاه های مقاومت حوزه های خواهران صورت گرفته است و طی این مرحله سه دستگاه اتوبوس با ظرفیت 148 نفر برای دیدن یادمانها  و مناطق عملیاتی رزمندگان اسلام در شمالغرب کشور راهی این مناطق می شوند.

امیر حسین مرادی با بیان اینکه با هر یک از کاروان‌ها یک نفر روحانی و یک نفر راوی اعزام می‌شود، تصریح کرد: این اردو به مدت 4 روز جهت بازدید بسیجیان عزیز به مناطق شمالغرب کشور، یادمان های دوران دفاع مقدس بویژه محل شهادت سردار سرلشکر مهدی زین الدین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اردو فرهنگ سازی و ایجاد روحیه ایثار و شهادت در بین مسئولین حلقه های شجره طیبه صالحین و گسترش آن در میان متربیان این حلقه ها می باشد.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) از دیگر اهداف این اردو به توانمندسازی و کادرسازی نیروهای جوان برای آینده ایران اسلامی اشاره کردند و این موضوع را برای تشکیل تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت بقیه الله(ع) ضروری و مهم دانست.

اعزام کاروان های راهیان نور

اعزام کاروان های راهیان نور

ارسال نظرات