وقتی با منتشر کردن و مانور دادن رسانه ای بر روی یک کلیپ که حکایت از یک سخنرانی شش سال پیش دارد بازی را تا بازداشت دکتر حسن عباسی پیش می برند اینجاست که عدم توجه جریان حزب الهی و انقلابی به قدرت رسانه بیشتر نمود پیدا می کند.
کد خبر: ۸۷۲۵۰۵۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج؛وقتی با منتشر کردن و مانور دادن رسانه ای بر روی یک کلیپ که حکایت از یک سخنرانی شش سال پیش دارد بازی را تا بازداشت دکتر حسن عباسی پیش می برند اینجاست که عدم توجه جریان حزب الهی و انقلابی به قدرت رسانه بیشتر نمود پیدا می کند.

متاسفانه در کشور ما جریان های مخالف به خاطر عدم احساس مسئولیت و تکلیف در برابر مشکلات کشور فراغ بالی برایشان حاصل شده که در حوزه رسانه جدی تر وارد شده اند، از شبکه های ماهواره ای جریان شیرازی ها گرفته تا روزنامه ها و سایت های زنجیره ای کارگزاران و اصلاح طلبان همه و همه توپ خانه های فعال و فتنه خیزی هستند که همواره بر علیه جریان اصیل حزب الهی و انقلابی قلم فرسایی می کنند.

اعتدالی که در آن یک بام و دو هوایی چنان به اوج رسیده که از حرامخوران بیت المال همچون صفدر حسینی ها تحت عنوان ذخیره نظام یاد می شود آن هم توسط سخنگوی رسمی دولت و با منتقدین آنان (ببخشید همین الان بازداشت شدند!!!) … ای کاش مردم از این تجربه ها درس بگیرند و این امر محقق نمی شود مگر با روشنگری و تحلیل درست اوضاع دولت آشفته ی کشور توسط رسانه های متعهد.

سوال اینجا است وقتی آقای صادق زیبا کلام ارتش این کشور را مرده سیاسی ! و آقای ظریف در قامت یک مقام عالی رتبه دولتی تمام نیرو های مسلح مملکت را ناتوان و مغلوب در مقابل یک بمب آمریکایی می خواند به غیرت شورای عالی امنیت ملی و کمسیون مربوطه در خانه ملت بر نمی خورد که پاسخی در خور این افراد بدهند ؟؟؟

اینجاست که به قدرت رسانه و شارلاتانیزم حاکم بر آن پی می بریم که چگونه از یک ویدئوی شش سال پیش استفادۀ جناحی و سیاسی می شود برای به چالش کشیدن منتقدان علی رغم عذر خواهی رسمی از مسئولین ارتش کرد.

عدم جدی گرفتن رسانه در میان حزب الهی ها و انقلابیون نسبت به جریان های مخالف داخلی و اپوزیسیون خارج نشین عواملی دارد که یکی از آنها راحتی خیال به خاطر در دست داشتن ارکان اصلی حاکمیت و قدرت و عدم احساس نیاز به این قبیل ابزار ها می باشد، البته چند سالی است که به سمت جدی گرفتن این قدرت حرکت هایی صورت پذیرفته است اما باز در یک برسی نسبی با امپریالیست رسانه ای جریان نفاق و سلطه مطلوب و قابل قبول نیست.

جریان بازداشت دکتر حسن عباسی آن هم با یک سناریوی رسانه ای و مانور بر روی قسمتی از سخنان ایشان و ایجاد یک مطالبه عمومی در فضای رسانه ای و به خصوص مجازی که به واکنش مسئولین منتهی شد به خوبی نشان داد که جنگ نرم و روانی چقدر می تواند مؤثر و مخرب باشد، و همین امر ضرورت توجه جدی جریان حزب الهی و انقلابیون ولایتمدار را به جنگ نرم خصوصا در حوزه رسانه را بیشتر از پیش گوشزد می کند.

منبع: SOLLAM.IR
ارسال نظرات