خبرگزاری بسیج: بیش از 30 نفر از مدیران و معاونان روابط عمومی بانک های سراسر کشور با هدف آشنایی با فعالیت ها، تلاش ها و اقداماتی که برای نگهداری و مراقبت از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک، صورت می گیرد و همچنین نیازهای این مرکز از نزدیک با مددجویان دیدار کردند و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند .
کد خبر: ۸۷۲۵۰۳۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در جریان دیدار از آسایشگاه کهریزک با بیان اینکه نظام بانکی سال ها در زمینه مسئولیت اجتماعی فعال است، اظهار داشت: برای اولین بار از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار می گیرم و اقدامات این مرکز را ستودنی دانست.  

محمد علی کریمی با اشاره به اینکه نظام بانکی در زمینه های مختلف زیست محیطی، مدرسه سازی، ساخت درمانگاه و ... فعالیت می کند، افزود: حمایت از آسایشگاه خیریه کهریزک هم می تواند در قالب مسئولیت های اجتماعی ما قرار بگیرد و بانک ها محملی ایجاد کنند تا یک هم افزایی بیشتری در این راستا صورت بگیرد که گام اول بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

وی اذعان کرد: که ممکن است سرنوشت هر یک از ما به گونه ای رقم بخورد که به عنوان یکی از افراد این آسایشگاه روزی مهمان این سرا باشیم، بنابر این هر کاری که برای مددجویان انجام دهیم برای خودمان انجام داده ایم.

کریمی گفت: در بازدید دو ساعته ای که از آسایشگاه کهریزک داشتیم حس خوبی به ما دست داده و می بینیم این مرکز همانند یک شهر زنده و پویا است و دست اندر کاران تلاش می کنند تحرک و انرژی در مددجویان جریان داشته باشد. وی افزود: ما هم تلاش می کنیم یکی از حلقه هایی باشیم که به زندگی کردن سالمندان، معلولان و بیماران این مرکز کمک کنیم و سهمی در این حرکت خداپسندانه داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه دسته بندی نیازها برای انجام اقدامات عام المنفعه در مجموعه بانک ها وجود دارد، گفت: بانک می توانند هماهنگ تر حرکت هایی را در این مسیر انجام دهند.

در ادامه هر یک از مدیران و معاونان روابط عمومی بانک ها به بیان دیدگاه ها و احساسات خود در ارتباط با اسایشگاه خیریه کهریزک پرداختند و از خدمات خالصانه و توانفرسای مسئولان این مرکز قدردانی کردند.  

ارسال نظرات