خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان این که مردم در مناطق روستایی این شهرستان با مشکل زیادی دست و پنجه نرم می کنند از خبرنگاران خواست مشکل مردم روستاهای درمیان را منعکس و پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۹۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین خدادادی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کم آبی ناشی از پدیده خشکسالی، مهاجرت، نبود امکانات، کاهش سطح درآمد و نبود اشتغال از مهمترین مشکل مردم روستاهای درمیان است.


وی ادامه داد: روستاهای مرزی شهرستان دارای مشکل زیادی هستند، باید این مشکلات با همت مسئولان، مردم و افراد خیر رفع کرد و اگر روستاها تقویت شوند، زمینه ماندگاری مردم در روستاها افزایش می یابد.


وی مهاجرت جمعیت از روستاهای شهرستان را تهدید جدی دانست و اضافه کرد: با خالی شدن روستاها از جمعیت امنیت جامعه خدشه دار می شود، در آینده تامین امنیت برای دولت سخت تر و هزینه برتر خواهد شد.


وی در ادامه با گرامی داشت یاد شهید محمود صامی و روز خبرنگار، گفت: روز خبرنگار برگرفته از نام یک شهید است، باید خبرنگاران با احساس مسئولیت بیشتری در این عرصه قلم بزنند.


خدادادی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز بزرگترین معروف در کشور تقویت نظام اسلامی و بزرگترین منکر تضعیف انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به اینکه باید فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترویج شود، یاد آور شد: برای این منظور خبرنگاران می توانند بسیار موثر عمل کنند.


این مسئول عنوان کرد: باید خدمات انقلاب و نظام اسلامی بیشتر برای مردم تشریح شود و از خبرنگاران خواست در این زمینه گام اساسی بردارند.


خدادادی عنوان کرد: با انتقاد دلسورانه و منصفانه باید مشکل مردم از سوی خبرنگاران پیگیری شود.
وی ادامه داد: شهرستان درمیان دارای ظرفیت های زیادی است که باید از این ظرفیت ها برای اشتغال جوانان استفاده شود.


وی 70 کیلومتر مرز مشترک شهرستان با افغانستان را هم یک فرصت و هم تهدید عنوان کرد و یادآور شد: هرچه مسئولان در زمینه حل مشکلات روستاهای مرزی بیشتر تلاش کنند این مرز مشترک تبدیل به فرصت و در غیر این صورت در آینده به تهدید تبدیل می شود.


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان هم گفت: خبرنگاران رسالتی مهم و بسیار با اهمیت بر عهده دارند.


حجت الاسلام علی خواجوی اضافه کرد: تلاش خبرنگاران در این شهرستان مرزی و محروم از ارج بالایی برخودار است.


وی بیان کرد: خبرنگاران تلاشگران حقیقت و آگاهی هستند که با قلم خود حقایق جامعه را بازگو می کنند.
همچنین به رسم یاد بود از خبرنگاران شهرستان درمیان قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها