معاون فرماندار کامیاران افزود: مراسم اولین سالگرد شهادت شهدای «زرنه» روز پنجشنبه با حضور مهمان هایی از استان، ادارات مختلف و مردم شهرستان در محل شهادت آنها برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۶۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عطالله فرهادی امروز اظهار داشت: سال گذشته مردم شهرستان در مراسم شهادت شهدای «زرنه» با حضور با شکوه و حماسی خود بر پیمودن راه شهدا تاکید کردند.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطرشهیدان موجب رشد معنویت جامعه می شود، گفت: با برپایی چنین برنامه هایی عظمت کسانی که هستی خود را برای امنیت جامعه گذاشتند درک کرده و از آنها بهره معنوی خواهیم برد.
وی اظهار کرد: با همکاری وهمراهی ادارات و مشارکت آنها شرایط حضور مطلوب مردم در این برنامه فرهنگی فراهم شود.
او مهم ترین برنامه های این کار فرهنگی را رونمایی از یادمان شهدا و اجرای مراسم عمومی در روز پنجشنبه 21 مرداد دانست و بیان کرد: امید است با اجرای چنین برنامه هایی ضمن زنده نگهداشتن یاد شهدا درس دوری از سلطه را از محضر شهدا فرا گیریم.
فرهادی با اشاره به آیات و روایات در خصوص عظمت و مقام شهدا گفت: پیروی از راه شهدا و ادامه راه آنان قرار گرفتن در مسیر سعادت دنیا و آخرت است.
این شهدای گرانقدر در 20 مرداد 94 در حین حراست و پاسداری و ایجاد امنیت برای شهرستان در محلی به نام «زرنه» به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات