امام جمعه رضوانشهر گفت: خداوند شهدای گمنام را مکتبی برای تربیت افراد قرار داده است تا لشگر امام زمان(عج) تکمیل شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۱۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حبیبی در مراسم دو شهید گمنام که به تازگی در رضوانشهر تدفین شده اند اظهار کرد: سیره شهدا باید همواره مورد توجه همگان قرار گیرد و از آن در زندگی خود الگوبرداری کنیم.

وی افزود: خداوند شهدای گمنام را مکتبی برای تربیت افراد قرار داده است تا لشگر امام زمان(عج) تکمیل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر با اشاره به کیفیت تشییع این دو شهید گمنام در این منطقه افزود: حضور وحدت بخش مردم در مراسم تشییع این دو شهید بازتاب بسیار گسترده ای در سطح رسانه های کشور داشت.

حجت الاسلام حبیبی اضافه کرد: عزت کشور ما از شهدای گمنام است که نفوذ کلام مسئولان کشور در مجامع بین المللی نیز بر گرفته از همین موضوع است و مهمترین ذخایر کشور همین شهدای عزیز هستند .

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و مدفن و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهید است و شهید مصداق عینی شهادت است که با انتخاب آگاهانه و در کمال خلوص، هستی خود را یکجا به آفریدگار جهان تقدیم می کند و به سرچشمه بقا و حیات، پیوند می یابد.

به گزارش بسیج، شهرستان رضوانشهر دارای ۱۳۰ شهید دفاع مقدس و چهار شهید گمنام در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قراردارد.

ارسال نظرات