خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد خوی گفت:100 درصد صدقات و نذورات جمع آوری شده در کمیته امداد شهرستان خوی، در خود این شهرستان هزینه می شوند و اینطور نیست که نذورات محلی خارج از سرفصل های کمیته هزینه گردد.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۶۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی در گفت‌وگو با آذرنگاه، در خصوص محل هزینه کرد نذورات و صدقات جمع آوری شده در صندوقهای کمیته امداد گفت: کمیته امداد بواسطه نصب صندوقهای کوچک در منازل و صندوق های بزرگ در سطح معابر عمومی شهر اقدام به جمع آوری نذورات مردمی می کند.

علی زینالی افزود: نحوه جمع آوری صدقات و نذورات داخل این صندوقها به این شکل است که صندوق صدقات منازل همگی در حضور مشترکین و صندوق های بزرگ نیز که صدقات در داخل کیسه پلمپ شده می باشد همگی در مقابل دوربین فک شده و شمارش می شوند.

وی تصریح کرد: 100 درصد صدقات و نذورات جمع آوری شده در کمیته امداد شهرستان خوی، در بین نیازمندان این شهرستان هزینه می شوند و اینطور نیست که نذورات محلی خارج از سرفصل های کمیته و در محلی دیگر هزینه گردد.

زینالی اظهار داشت: تمامی صدقات و نذورات جمع آوری شده در 7 سرفصل تعریف شده از جمله در راه مانده(ابن السبیل)، درمان نیازمندان، معیشت، جهازیه، هزینه های تحصیلی، مسکن و بدهی هزینه می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی افزود: حوزه فعالیت کمیته امداد فقط به این سرفصلهای ختم نمی شود بلکه در صورت نیاز به کمک رسانی به مردم مسلمان حادثه دیده در سایر استانها یا ممالک دیگر نیز، کمیته امداد با برپایی چادرها و پایگاههایی اقدام به جمع آوری نذورات مردمی جهت هزینه کرد در همان محل اقدام میکند.

ارسال نظرات