خبرهای داغ:
در آستانه آغاز كاروان هاي راهيان شمال غرب كشور كميته روابط عمومي سپاه خوي متشكل از 4خبرنگار و عكاس راه اندازي شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۵۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول روابط عمومي سپاه خوي گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از پدیده‌های خوب و اثربخش در بخش فرهنگی کشور شناخته شده است و باعث شده تا به دیگر کشورها درس آزادگی و استکبارستیزی بدهد و هم‌اکنون شاهد استمرار این جریان بی‌نظیر در دیگر کشورها هستیم.

ستوانيكم پاسدار جميل احمدزاده افزود: اردوهاي راهيان نور در حقيقت ترويج فرهنگ دفاع مقدس و آشنايي نسل جوان با فداكاري و ايثارگري مردان و زناني است كه با اقتدار و استوار در برابر دشمنان از خدا بي خبر ايستادند تا نشان بدهند كه اين كشور جاي هر كس و ناكس نيست.

وي با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در این اردوها اظهار داشت: اهمیت روابط عمومی ها در کارهای فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و در این موضوع نیز روابط عمومی ها به کمک رسانه ها می توانند نقش بی بدیلی را در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این حرکت عظیم فرهنگی ایفا کنند.

احمدزاده با اشاره به تشكيل كميته روابط عمومي راهيان نور شهرستان خوي ابراز داشت: امسال 4خبرنگار و عكاس در سه مرحله جهت پوشش خبري و تصويري كاروانهاي راهيان نور به همراه زائران به مناطق عملياتي شمال غرب كشور اعزام مي شوند.

ارسال نظرات