در راستاي ارتقاي آگاهي و بينش درك و فهم بسج حقوقدانان سپاه خوي نشست فرهنگي سياسي در راستاي اقتصاد مقاومتي برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۵۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول سياسي سپاه خوي با اشاره به علت نامگذاري سال و تاگيد رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي بر اقتصاد طي دهه گذشته، خاطر نشان كرد: اسلام به عنوان كاملترين و مفيدترين دين، برنامه هاي مهم و كارسازي نيز در زمينه اقتصاد دارد.

سرهنگ پاسدار محسن رضايي افزود: اينكه در بعضي از مواقع ما متوجه مي شويم بهره اي كه بايد و شايد از اقتصاد گرفته شود مردم نمي توانند استفاده بكنند ،اين به خود مردم بر مي گردد.

وي ادامه داد: اقتصاد مقاومتي در زمينه اقدام و عمل يك نگرش و بينش و رويكردي است كه عناصر كليدي در درون دارد و بايد به مكتب اقتصادي تبديل شود.

رضايي با اشاره به نظام سرمايه داري غرب كه از مكتب كاپيتاليسم نشات گرفته افزود:نظام اقتصادي اسلام داراي مكتب غني اسلامي است كه داراي عناصري چون توجه به توليد ملي است كه بايستي قوي پويا بوده و پويايي آن در اتكا به خود يعني خودكفابودن در خام فروشي نفت است و همه اينها چندين سال است كه در فرمايشات رهبري به مسئولين مشاهده مي شود.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد كه مسئولين با الهام از فرمايشات رهبري بر اقدام وعمل تلاش نمايند و به موقع در اعتلاي ميهن اسلامي و ارائه الگوي اسلامي به جهانيان گام بردارند.

ارسال نظرات