خبرهای داغ:
پیش از اعزام به المپیک ریو انجام شد؛

حضور تیم ملی تکواندو در حرم حضرت معصومه(س)/ اهدای مدال طلا

اعضای تیم ملی تکواندو در آستانه اعزام به مسابقات المپیک ریودوژانیرو برزیل با حضور در حرم شریف حضرت فاطمه معصومه(س)، مضجع نورانی این بانو را زیارت کردند.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۴۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیش از ظهر سه‌شنبه اعضای تیم ملی و رئیس فدراسیون تکواندو در حرم کریمه اهل بیت(ع) حضور یافتند و پس از زیارت مضجع نورانی حضرت معصومه(س)، با آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس قم دیدار کردند.

پس از ارائه گزارشی از سوی آقای پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، آیت الله سعیدی ضمن ارزشمند دانستن توسل به اهل بیت(ع) در انجام تمامی امور اظهار داشت: حضور در حرم های شریف و استمداد از صاحبان آن‌ها، اهمیت زیادی دارد، البته روح توسل به اهل بیت(ع) عجین شدن جان و روح افراد با این مقامات والا می باشد.

فرزان عاشورزاده، تکواندوکار وزن 58 کیلوگرم تیم ملی نیز در این دیدار مدال طلای خود در مسابقات جهانی 2015 روسیه را به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا کرد.

نماینده تکواندو کشورمان در مسابقات المپیک ریو که تا کنون چندین مدال مسابقات جهانی و آسیایی را به آستان کریمه اهل بیت(ع) اهدا کرده، در این دیدار گفت: نذر کرده ام هر مدالی که کسب می کنم، به آستان حضرت معصومه(س) اهدا کنم و امروز نیز خوشحالم که فرصتی به دست آمد تا پیش از اعزام به مسابقات المپیک، به پابوسی این بانو آمده تا ضمن توسل به این مقام شریف، مدال جهانی خود را به آستان مقدس این بانو اهدا نمایم.

خاطرنشان می شود تیم ملی تکواندو بامداد پنجشبه، کشور را به مقصد ریودوژانیرو برزیل ترک می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار