خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) برخوار جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در ورزشگاه فجر اسلام آباد همراه با قرائت قران و برگزاری مسابقه شاد بین دختران بسیجی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۳۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) برخوار جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در ورزشگاه فجر اسلام آباد همراه با قرائت قران و برگزاری مسابقه شاد بین دختران بسیجی برگزار گردید.

در این مراسمسرکارخانم سلطانی کارشناس مسائل خانواده گفت: شان و منزلت دختران از دیدگاه قران و ائمه والا و نقش زن مومن و انقلابی و ضرورت نقش مادر شدن و پرورش نسل مومن و انقلابی و تلاش دشمن برای پاک کردن جایگاه اصلی زن و ترویج دید ابزاری به زن هشدار دادند.

وی افزود: انسان با بندگی کردن میتواند به خدا نزدیکتر و ارامتر شود و دست از ظواهر دنیایی بردار.واین کار با تکیه به کتاب محکم و روایات و سیره ی معصومین امکان پذیر است.

در ادامهمداح اهل بیت برادر یزد خواستیدر مدح حضرت معصومه(س) اشعاری بیان نمودند.

در پایان فرمانده حوزه خانم اشرفیان بااهدای هدایایی از فعالان پایگاه های تابعه بویژه فعالان قرآنی و برترین های حجاب تجلیل و به ۵ نفر از دختران و بانوانی که نامشان به نام معصومه مزین بود سفر زیارتی قم و جمکران اهدانمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها