آموزش مكالمه زبان عربي و فرانسه برای علاقمندان در اين كانون زبان زنجان راه اندازي می شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۳۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كل كانون پرورش فكری استان زنجان در جلسه شورای توسعه کانون زبان استان، از توسعه و گسترش آموزش دو زبان فرانسه و عربی برای اولین بار در كانون زبان شعبه زنجان خبر داد و گفت: آموزش مكالمه زبان عربي و فرانسه برای علاقمندان در اين كانون راه اندازي می شود.

محمد نقی صالحی افزود: دركانون زبان برنامه ریزی‌های لازم برای توسعه زبان‌های خارجی انجام گرفته و مجوزهای لازم از کانون زبان ایران اخذ شده است.

و ی تصريح كرد: در حال حاضر از زبان‌های خارجی فقط زبان انگلیسی در کانون زبان استان زنجان تدریس می شود و بیش ازسه هزارو 500 زبان‌آموز در آن مشغول فراگیری زبان انگلیسی هستند و با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص توسعه دیگر زبان‌های خارجی در مراکز آموزشی کشور وبا توجه به موقعیت علمی و دانشگاهی شهر زنجان و تحصیل ده‌ها هزار دانش آموز در آن، زمینه و شرایط لازم برای توسعه زبان‌های خارجی از جمله فرانسه و عربی را فراهم نموده است.

محمد نقی صالحی با اشاره به توسعه روابط فرهنگي و علمی و اقتصادي در جهان امروز، نیاز به يادگيري زبان‌هاي خارجی ديگر را ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و اظهار داشت: برای توسعه زبان‌های خارجی در استان، نیازمند تعامل و همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در اين جهت هستیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان از اساتید علاقمند تدریس این زبان‌ها و همچنین علاقمندان تحصیل در زبان‌های فرانسه و عربی در خواست نمود به کانون زبان شعبه زنجان مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

ارسال نظرات