خبرهای داغ:
جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: اصحاب رسانه باید حرکت‌های ضدارزشی را جواب دهند و مقابل افرادی که به دنبال ترویج هنجارهای نادرست هستند، ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۳۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده در حاشیه مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که از سوی بسیج رسانه استان قم برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال برای نشست‌های خانوادگی ارزش معنوی خاصی قائل است، اظهار کرد: بر اساس روایات اهل بیت(ع) این نشست‌ها از اعتکاف تحول‌زا در نگرش معنوی انسان ارزشمندتر است.

وی با تاکید بر اینکه مردم قم نسبت به مردم دیگر استان‌های کشور نقش برجسته‌تری در تحقق اهداف نظام اسلامی دارند، اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی جبهه دشمن با استفاده کارشناسان ایرانی رویکردی برای ترویج تفکر ضدارزشی را در قم مورد توجه قرار داده است.

جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از شبکه مرجعیت انحرافی به تربیت شخصیت‌هایی برای مقابله با ولایت فقیه اقدام کرده و با وجود اینکه مردم به این روش در گذشته جواب محکمی داده‌اند اما اکنون هم همانند این جریانات با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ایجاد انحراف در میان جامعه اسلامی هستند.

وی از جایگاه خبر در میان آیات قرآن کریم یاد کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی دارای تجهیزات بسیار اندک بود اما با بهره‌گیری از اخبار قرآنی توانست مقابل مدیریت شرق و غرب ایستادگی کند.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه تحریم دوران هشت سال دفاع مقدس با تحریم‌های کنونی قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید حرکت‌های ضدارزشی را جواب دهند و مقابل افرادی که به دنبال ترویج هنجارهای نادرست هستند، ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران تغذیه فرهنگی را به اقشار مختلف جامعه انتقال می‌دهند، مطرح کرد: این قشر باید نسبت به اخبار و نوشته‌های خود حساسیت خاصی داشته باشند تا بتوانند به شیوه مثبت در جامعه تاثیرگذاری کنند.

ولی‌زاده فضای رسانه‌ای استان قم را مخدوش خواند و افزود: اکنون رسانه برجسته‌ای ویژه شهر قم نداریم به همین علت رسانه‌های انقلابی باید در راستای حفظ شأن شهر کریمه اهل بیت(ع) کوشا باشند.

جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در پایان سخنان خود از مشارکت‌های عبدالمجید تناور رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمحمد عیسوی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم در راستای برگزاری اردوی تفریحی و فرهنگی اهالی رسانه استان قم به همراه خانواده‌هایشان در اردوگاه باغ غدیر تقدیر کرد.
ارسال نظرات