خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار رسانه ها نقش مهمی در مطالبه گری نظام دارند، گفت: فیش های حقوقی نجومی ضربه سختی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کرد و هیچ توجیهی برای این کار مورد قبول مردم نیست.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۲۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،مجید ناظریه در نشست خبری که به مناسبت هفته خبرنگار در سپاه ناحیه گرمسار برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار،اظهارداشت: پس از گذشت 37 سال و نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب،از ایران همچنان به عنوان سمبل مقاومت و پایداری در سراسر جهان یاد می‌شودو موفقیت هایی که از دوران انقلاب تا به امروز کسب کردیم به برکت نهاد های مردمی و انقلاب مردمی این مرز و بوم است.

وی با اشاره به تغییر فرهنگ مردم ایران و دخیل شدن فرهنگ غلط غربی به فرهنگ اصیل ایرانی،افزود: اقتصاد در کشور امری و مهم و چه بسا ضروری است؛ ولیکن فرهنگ از اقتصاد از اهمیت والا تری برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر نقش رسانه‌ها در مسئله فرهنگ‌سازی خاطرنشان کرد: بالا رفتن سن ازدواج برای جوانان و مشکلات وموانع در این خصوص،عدم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر،ایجاد شبهات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین موارد فرهنگ های غلط است که به خانواده های ایرانی نفوذ کرده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر رسانه در مطالبه گری نظام ،بیان کرد: عده کمی که در نظام با تخلف و خدا نشناسی فیش های حقوقی نجومی از بیت المال دریافت کردند نمی‌توانند هیچ توجیهی برای ملت ایران بیاورند و آنان باید پاسخگوی تخلف خود به مردم باشند.

ناظریه با تأکید برهجمه های سنگین دشمن در ایجاد دوگانگی در نظام و از بین بردن وحدت ملی در بین مردم ایران افزود: در طول سال فرصت های خوبی برای فرهنگ سازی اصیل ایرانی و اسلامی وجود دارد فقط کافیست از این فرصت ها استفاده بهینه شود.

وی همچنین در پایان از برگزاری مراسم بوستان سلامت در پارک شیلات گرمسار خبرداد و گفت: این طرح در راستای فرهنگ سازی در پارک ها و تأمین سلامت اجتماعی پارک ها در سطح شهرستان اجرا می‌شود و هرشب پس از نماز مغرب به مدت 2 الی 3 ساعت برنامه های شاد و متنوع خانوادگی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها