انصاری در حوزه اقتصادی و صنعتی کارنامه ضعیفی را از خود ارائه داده است و باید در قبال حجم بالایی از ناکارامدی ها پاسخگو باشد.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۲۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: انصاری در حوزه اقتصادی و صنعتی کارنامه ضعیفی را از خود ارائه داده است و باید در قبال حجم بالایی از ناکارامدی ها پاسخگو باشد.

علی رستمی افزود: قطعا تغییر استاندار فعلی زنجان می تواند به عنوان نقطه عطف و همچنین یک فرصت برای جریانات مختلف سیاسی و فرهنگی در زنجان مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: به بیان دیگر می توان گفت که نحوه نگرش و عملکرد سیاسی و اقتصادی و فرهنگی جناب آقای انصاری بسیار متفاوت و قابل توجه بوده است، که قطعا نیازمند بررسی و تحلیل می باشد.

رستمی  تصریح کرد: در زمیته سیاسی می توان گفت عملکرد ایشان به شدت ناکارامد بوده است؛ تا جایی که حتی جناح سیاسی متبوع ایشان هم به خاطر شکست هایی که ایشان در این حوزه داشتند، از عملکرد او رضایت کافی را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: تغییر جناب انصاری برای هر دو جناح فعال سیاسی در زنجان می تواند به عنوان یک فرصت تلقی شود.

این فعال دانشجویی با اشاره به عملکرد اقتصادی استاندار زنجان تصریح کرد: ایشان متاسفانه در حوزه اقتصادی و صنعتی کارنامه ضعیفی را از خود ارائه داده اند.

رستمی با اشاره به مشکلات حال حاضر اقتصادی زنجان افزود: از مشکلات اقتصادی دوران انصاری می توان به وضعیت نابسامان اشتغال تا مشکلات عدیده حل نشده ای که تولیدی های زنجان با آن مواجه هستند، که از آن جمله می توان به مشکلات شرکت ایران ترانسفو و یا شرکت سرب و روی زنجان و یا پروژه های نیمه کاره عمرانی که معلوم نیست کی به نتیجه خواهند رسید اشاره کرد.

وی تصریح کرد: قطعا باید آقای انصاری پاسخگوی مردم زنجان به خاطر این حجم ناکارامدی و کم کاری در تامین معیشت مردم طی سه سال تکیه بر مسند استانداری باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان افزود: قطعا وضعیت فعلی کشور و خصوصا زنجان این را اقتضا می کند که استاندار آتی تماما با روحیه انقلابی و در عین حال متخصص و متعهد، به وظایف خود پیرامون مسایل مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی استان عمل کند .

رستمی تشریح کرد: استانی که شاید می توان گفت که بیش از همه با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه است و قطعا اگر هر چه سریعتر پاسخی مناسب به این مشکلات داده نشود ، مردم مسلمان و انقلابی صبر و سعه صدر خود را از دست خواهند داد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در ادامه خاطر نشان ساخت: جنبش دانشجویی و خصوصا بسیج دانشجویی آماده است تا استاندار آینده زنجان را در تحقق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی، چه در حوزه مبانی تئوریک (در قالب هسته های علمی اساتید و دانشجویان) و چه در حوزه عملیاتی (در قالب تیم های جهادی ) یاری رساند.

 

ارسال نظرات