فرزان عاشورزاده جوان با انگیزه مازندرانی تنها مدال طلای قهرمانی جهان روسیه خود را در ایام مبارک کرامت به آستانه کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) اهدا کرد.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۸۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، رئیس هیأت تکواندو مازندران  گفت: فرزان عاشورزاده تکواندوکار شایسته مازندرانی وزن منهای 58 کیلوگرم روز بیست و هفتم مرداد ماه از ساعت 16:30 روی شیاپ‌چانگ می‌رود.

فیض‌الله نفجم  با اشاره به حضور فرزان در بازی‌های المپیک ریو 2016 تصریح کرد: فرزان عاشورزاده جوان با انگیزه مازندرانی تنها مدال طلای قهرمانی جهان روسیه خود را در ایام مبارک کرامت به آستانه کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) اهدا کرد.

وی افزود: این هوگوپوش مازندرانی که از زمان ورود به تیم ملی نوجوانان تصمیم گرفت تا تمامی مدال‌های کسب شده خود را به آستان مقدس کریمه اهل بیت اهدا کند توانست نذر خود را سال گذشته همزمان با پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی و در رده جوانان و بزرگسالان ادا کند و اینک مدال کسب شده سال 2015 خود را اهدا کرده است.

نفجم افزود: امید است تا با عنایت کریمه اهل بیت در تمامی عرصه‌های زندگی وی بتواند به خوش‌رنگ‌ترین مدال المپیک سال 2016 ریو دست پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها