جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:

تفکر عدمِ دستیابی به پیشرفت بدون اتکا به خارج، مغایر تفکر امام(ره) است

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما می توانیم روی پای خود بایستیم، تفکر امام خمینی(ره) است، گفت: دیدگاهی که می گوید بدون اتکا به خارج، پیشرفت حاصل نمی شود، مغایر تفکر امام(ره) است.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۷۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

سردار مهدی کاظمی پور درمراسمِ گرامی داشت شهدای بسیج رسانه درگلزار شهدای رشت با اشاره به تهدید فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهارکرد: دشمن برای تغییر ذائقه فرهنگی، سبک زندگی و ایجاد شک و شبهه در مبانی اسلامی و ارزشی سرمایه گذاری کرده است.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در برابر تهدید نرم دشمن اعلام کرد: معرفی نادرستِ باورهای دینی برای نسل های سوم و چهارم از جمله برنامه های دشمن درجنگ نرم است که رسانه ها می توانند آن را خنثی کنند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان افزود: وظیفه رسانه ایجاد و انتقال اطلاعات و اخبار درست و بیان هوشمندانه آن به مردم است.

سردار کاظمی پور با تاکید براینکه تهدید دیگر دشمن تهدید اقتصادی است، گفت: تهدید اقتصادی با اجرای واقعی اقتصاد مقاومتی خنثی می شود.

وی با بیان اینکه گاهی دشمن به داخل کشور نگاه خوش بینانه دارد، تصریح کرد: وظیفه رسانه ها ایجاد پیوند بین مردم و مباحث فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جاری در جامعه، تحلیل و بیان دیدگاه صحیح در این مباحث و تبیین حقایق کشور است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه  لازم است رسانه ها منصف باشند، خاطر نشان کرد: دو دیدگاه در مورد پیشرفت کشور وجود دارد که یکی از آنها همان تفکر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

سردار کاظمی پور افزود: تفکر امام خمینی(ره) می گوید ما می توانیم روی پای خود بایستیم و باید به خود متکی باشیم که رسانه ها باید برای تروج آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دیدگاه دوم معتقد است، بدون اتکا به خارج ازکشور پیشرفت حاصل نمی شود، گفت: این تفکر با دیدگاه امام خمینی(ره) مغایر است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان تاکید کرد: شاخصه هایِ انقلابی گری از نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پایبندی به ارزش هایِ انقلاب اسلامی، پایبندی به تفکر اسلامی، عدم تبعیت از دشمن و داشتن تقوای سیاسی و دینی است.

سردار کاظمی پور نقش عنوان کرد: دشمن القا می کند که اگر از تفکر اسلامی فاصله بگیریم می توانیم پیشرفت کنیم که رسانه ها می توانند ترویج دهنده تفکر اسلامی و باعث پیشرفت کشور شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار