خبرهای داغ:
جشنوراه آسمانی ها، همزمان با آغاز دهه کرامت و با همکاری بسیج در بوستان علوی قم با هدف سالم سازی فضای بوستان برای خانواده ها، آغاز به کار نموده و تا پایان تابستان نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۶۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

محمد پریدخت، مدیر اجرایی جشنواره آسمانی ها در بوستان علوی قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار داشت: جشنوراه آسمانی ها، همزمان با آغاز دهه کرامت و با همکاری بسیج در بوستان علوی قم با هدف سالم سازی فضای بوستان برای خانواده ها، آغاز به کار نموده و تا پایان تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به غرفه ها و برنامه هایی که در این جشنواره برگزار می شود، افزود: در غالب این جشنواره 8 غرفه فرهنگی با موضوعات سبک زندگی، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی، کودک و نوجوان و... در کنار برنامه هایی با موضوعات شهدا، اعتیاد، ماهواره و ... برپا می باشد.

پریدخت ادامه داد: غرفه سفره آسمانی که ویژه پسران و دختران جوان می باشد، با برنامه هایی از قبیل مسابقه، بازی و سرگرمی به انتقال مفاهیم و آموزش فضایل و رذایل اخلاقی می پردازند، همچنین غرفه طرح واره آسمانی با موضوع (رنگ آمیزی با گواش با طرح های محتوایی شهدا، مسجد، اعتقادی، دعا، احکام و ...) اجرای برنامه می کند.

وی تصریح کرد: غرفه گفتگوی آسمانی با موضوعات مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی، اعتقادی، خانواده گی و ازدواج آماده خدمت رسانی به همشریان عزیز قمی می باشد.

مدیر اجرایی جشنواره آسمانی ها بیان کرد: غرفه مهارت های آسمانی ویژه دختران با آموزش های اوریگامی و ساخت تراکت مذهبی، کار دستی، تزیین کارت، تل و گیره سر و هدیه آن به دختران دایر می باشد.

وی افزود: غرفه حریم آسمانی عفاف و حجاب با بیان حکایات و جملات زنان غربی درباره حجاب، در کنار آموزش بستن شال و روسری سعی در ترویج و تبلیغ عفاف و حجاب دارد که در کنار آن غرفه سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و همچنین مضرات مصرف گرایی و طرح سوالات از محتواهای مذکور به همراه قرعه کشی و اهداء جوایز به شرکت کنندگان فعالیت می نماید.

پریدخت عنوان کرد: غرفه نگاره آسمانی، جهت نقاشی و رنگ آمیزی با محوریت مفاهیم دینی و مذهبی برای کودکان و خردسالان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین جهت ارتقاء و غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها، در کنار آموزش و ترغیب آن ها از بهره وری برنامه های این جشنواره، برنامه های دیگری از قبیل تائتر عروسکی، پرده خوانی، سخنرانی چند رسانه ای با موضوعات آسیب شناسی شبکه ها و فضای مجازی، ماهواره، بشقاب های سمی، بازی های آخر الزمان، نقد فیلم، سیره شهدا، زندگی به سبک شهدا و... پیش بینی شده است.

ارسال نظرات